ingridmarie Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Ja, dessverre...Det er grunnen til at jeg sitter her nå, i stedet for å sove..Sukk.. Har sjekket blodet for gallesyre, men nivået er ok, og da har baby det bra. At jeg holder på å gå i fra forstanden, og må ta Poleramintabletter mot kløen er det ingen som bryr seg om på KK.. Ikke akkurat god oppladning til fødsel dette, så jeg ser litt mørkt på det hele.. Men men, smører med fuktighetskrem og aloe vera, det blir iallefall ikke verre av det.. Men kløen er intens! Har gått slik i snart 30 dager, men det nærmer seg veldig fødsel da, og håper og tror at det går over da! Legen min tror det er en slags allergi jeg har utviklet mot noe jeg vanligvis tåler, som vaskepulveret eller dundynen/midd, pga at kroppen er sliten av graviditeten og imunforsvaret jobber maks..heldigvis bare dager igjen nå!.. Si fra til legen din om at du klør, for disse leververdiene kan indikere svangeskapskløe med forhøyet gallesyrenivå, det er ikke så bra for baby og du må medisineres/kanskje forløses litt før tiden..Klør visst mest i håndflater og under føttene viss det er pga gallesyre.. Håper du finner noe som hjelper!
jennte78 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2010 takk takk for svar, klør mest rundt puppene,magen, og i håndflaten ja :/ begynte i går, 3 uker til termin
*Lillevennen* Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Jeg har klødd lenge, men fikk time til akupunktur og 2 dager etter var jeg veldig mye bedre! kan absolutt anbefales, og er vel verdt 400 kr. De legene kommer med så mye rart...smør på ditt og datt, tror ditt eller datt, men det de har kommet med har i allefall ikke funket på meg. Er glad jeg tok den timen til akupunktur, så fikk jeg endelig sove litt igjen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå