Gå til innhold

Helt Lykkelig <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svarer deg her jeg... så kan folk fortsette å gi meg gode tips på "gavetråden" uten å måtte lese så mange innlegg.

Jaudå,jeg har det greit nok... kjenner jo at jeg har blitt større da.

Også sover jeg ikke som før. Dvs jeg sover veldig lite. ;)

Men har det greit jevnt over ja. Kan ikke klage.

Nærmer seg jah...kjempe! Under 50 dager igjen jo! fantastisk. :-D

Du da,går det greit?

Har angsten for fødselen roet seg nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ja :)

Tenkte på det, så skreiv kort der inne, så tenkte jeg jeg skulle sende deg ei pm i morgen.. men jommen har jeg ikke fått dedikert min egen tråd :) DET var koslig det!

Nå skal jeg snakke veldig imot meg selv.. MEN! jeg har det veldig bra :)

til tross for.... here I go..

Blitt veldig plaga med smerter/strålinger nedover ryggen og beina..

Har veldig vondt under magen.. spesielt om natta. Av og til greier jeg ikke å snu meg en gang.. tror det er bekkenrelatert eller så er det noen nærver der nede babyen presser på..

MEN jeg kjører som en gal og er ferdig med det obligatoriske før 20.september :) så kryss fingrene for meg! er jeg veldig heldig og består teorien snart, kan det hende jeg rekker oppkjøringen.. tvi tvi til meg!

Magen min virker det som har sunket en del.. og jeg har ikke så mye åndenød som før (OI! En positiv ting!) dette gjør jo såklart at jeg bekymrer meg av og til.. for jeg føler liksom ikke at magen er så stooor lenger liksom.. men det er nok psykisk.. som så mye annet..

Fødselsangsten har roet seg veldig faktisk! Etter jeg snakket med jordmor har jeg plutselig fått et helt annet syn på ting. Såklart jeg gruer meg litt, jeg vet jo ikke hva jeg går til.. men ALLE går jo gjennom det her? Så jeg skal vel greie det jeg også!... håper jeg.. ikke bli ovverrasket om jeg skifter mening igjen når det nærmer seg.. Jeg har faktisk roet meg så mye at jeg har ikke fått sendt ønskebrev til føden enda engang.. for jeg har ikke tenkt så mye på det.. jeg vet.. jeg er merkelig..

Føler vi aldri blir ferdig til babyen kommer da.. og føler meg av og til grønn og er redd jeg skal bli en dårlig mor.. haha.. i går sto jeg på badet og så på magen min.. så ble plutselig alt veldig virkelig og jeg roper ut til samboer.. " Jeg skal ha baby"! han kommer stormende.. jeg gråter og ler om hverandre og pøser ut av meg bekymringer for feber, klær, å ikke bli ferdig med alt som må være klar, tenk om babyen ikke liker meg osv.. samboer bare ler og trøster så godt han kan.. hehe.. så hormonene er det hvertfall ingenting i veien med..

Deg da? Jeg er sikker på jeg møter deg på fødestua jeg.. Har nå (onsdag 1.09) 43 dager igjen til termin.. så om 3 dager er jeg offisielt høygravid.. DET er rart å tenke på det..

Du virker så tøff du Nøttis! Som om du har kontroll på alt og har det flott! skulle ønske jeg greide å være like bekymringsløs som deg av og til.. hehe.. du er utrolig god å snakke med hvertfall! Det skal du ha!

Klem fra meg! :)

Skrevet

Steikje,her går det raskt i svingene...måtte helt på 3.dje siden for å finne innlegget ditt. :) *phu*

åå,du er superflink som virkelig tar tak i setifikatdrømmen nå liksom. :) Jeg krysser seff fingrene for at du klarer teorien på første forsøk. ;)

Deilig at det har roet seg med angsten også- kan umulig være kult.

Jeg må si at jeg gleder meg veldig til fødslene,selvom de siste ukene har vært preget av "SHIT;skal dette spetakkelet her virkelig ut DEN veien!??" ;)

Kjenner jo nå at det er litt size på henne. :)

Og nå virker det ikke som om hun flyter lengre heller...men hviler på livmoren. Det er plutselig blitt så tungt å gå,og det tryyyykker sånn litt ubehagelig. :)

Meen...betyr bare at det nærmer seg noe stort det. :)

Tøff og tøff...det kan kanskje trekkes paraleller mellom tøff og kontrollfrik?? ;)

Seriøst; det er ikke så mange dagene siden jeg hadde samme opplevelse som deg på badet. ;) Helt sant. :)

45 dager igjen imorra.... stas!

Nei,nå skla jeg trykke i meg litt mer melon... (DET er godt det) for så å tappe over litt ripsbærsaft på flasker.

Samboer heiv seg rundt her igår og å plukket rips,så vi har saftet i hele dag. :)

Så nå har vi hjemmelaget ripsbærsaft og by på "barselgjestene" når den tid kommer. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...