Gå til innhold

Jeg klikker!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg er så frustrert!! Det KLÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette fine jäklade brannsår/solbrentaktige utslettet jeg har fått over hele forbannade kroppen etter den hersens trimetoprimkuren!! Jeg hater det!! HATER det så hardt og inderlig!! Jeg er så irritert!!!!!!!!!!!! Har ikke sovet ordentlig på evigheter og i natt toppet det seg helt. Kunne ikke ligge på rygg engang for da brant det så på rumpa. Det brenner nemlig ja!! Og klör!!!! Fra inni örene til tåspissene!! På hender og fingre og i hodebunnen!! Jeg blir sprö!! Ja, jeg mister vettet!! Og jeg er röd som en hummer og hoven i hender og fötter, og spesielt ansikt! Det förste jeg gjorde når jeg sto opp i morges var å ta til tårene. Jeg er så sliten, akkurat nå har jeg mest lyst til å skrubbe hele kroppen med en grov börste! Og sambo som faktisk insinuerer at jeg overdriver....kunne kverket ham der og da....og zyrtec? Hahahahahaha kjöss meg en viss plass!! Kunne like gjerne värt sukkerpiller!!

Sorry....måtte få "rope" litt....ellers hadde det blitt skikkelig dårlig stemning i stua her snart tror jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hufff..... Stakkar lita. (= Beklager, men jeg humrer bittelitt. --> DU ER SINT!!! hehe. Jeg skjønner frustrasjonen din veldig veldig godt!! Akkuratt som du ikke strir med nok liksom?? Har du prøvd å smøre litt Dexem på ? (ettersom hydrokortison kanskje ikke er det este med et lite troll i magen. Dexem er iallefall Guds gave når jeg får eksem, i forhold til kløe mener jeg. Skjønner at du har en reaksjon på AB, men det går jo kanskje ann å prøve? Du virker rimelig forsynt liksom. (= Har du mange dager igjen av den hersens kuren ell???

Skrevet

Hyl og skrik og få det ut!!!

Skjønner godt du er frustrert jeg! Høres j**lig ut....!!!! Ikke kvel sambo (selv om jeg skjønner du har lyst....hehe) Men - han kan sikkert brukes til noe fornuftig siden ;) ;) ;)

Lykke til framover!!!

Skrevet

Ja,få det ut!! Jeg har ingen tips,men guriland så fææælt det må være! :/

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hehe, det skal jeg pröve å huske på ;-)

Kuren skulle egentlig värt ferdig söndags kveld (mener jeg), jeg sluttet dagen för. Dette er en relativt stor allergisk reaksjon, alle jordmödre og gynekologer og legesekretärene og fastlegen min som vi måtte innom i går (holdt på å bli innlagt....på sykehuset altså, ikke psykiatrisk hehe) så litt småstressa ut når jeg kledde av meg. Neste gang jeg må ha antibiotika skal jeg slutte med tablettene med en eneste gang jeg blir litt rödfarget i huden, så gir jeg en lang f i at det kan väre en vanlig bivirkning, for hos meg er det tydeligvis tegnet på at noe slikt som dette er i vente. Og dette er helt forferdelig!!

Skal innom sykehuset i morgen tidlig for kontrollpröver, og da skulle jeg få resept på noe klöestillende, Polaramin tror jeg det heter. Sambo har värt og kjöpt noe de på apoteket mente var det beste av det beste, fra Aderma. Har brukt nesten hele flaska i löpet av dagen, har det jo på hele kroppen! Så jeg tror jeg skal ta den med på apoteket i morgen og sprute en siste däsj i öynene på dem! Og si HAH takke meg til klöstillende!! Ja den gjör meg hvit og klissete, og det lindrer akkurat i ti minutter, sannsynligvis samme effekten man ville fått av kaldvann på flaske!! ÄÄÄÄÄ!!!!!!

Okei, nå SKAL jeg roe meg...sorry dere altså...håper alle ellers har det fint! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...