Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Noen erfaringer? Var jo over tre ganger prisen av pergo, håper det er bedre også..? Klemmer til kjente!
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 31. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2010 Så det var dobbelt så mange i pakka som på pergo, så da vurderer jeg å ta dobbel dose. Kan ikke gjøre noen skade det, vel?
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 31. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2010 ..ingen som vet? :0)
ikke i bruk Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Min venninne fikk også dette istedet for. Apoteket bestilte det spesielt til henne siden de ikke fikk inn Pergo på en god stund, men de åpnet pakka og fjernet 5 tabletter før hun fikk den, siden hun kun hadde fått enkel dose pergo utskrevet. Jeg vet altså ikke om det er trygt, men jeg ville vært forsiktig (men så synes jo jeg uansett at legemidler er kjempeskummelt, hehe.. ) Men om du kun tar enkel, så har du jo til neste måned også f.eks?
Guttemamma75 Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Forhold deg til doseringen legen har gitt du.. Man kan bli overstimulert og det er IKKE bra... Aldri bra å doble dosen av et legemiddel når man ikke aner hvordan man vil reagere og spesielt ikke når det gjelder hormoner.....
Suksessterta *gravid* Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Jeg trodde clomifen og pergo var det samme jeg..? At det bare heter noe annet (pergo) i Norge enn i feks USA (clomifen)? Tror jeg og hadde holdt meg til legens dosering.. Lykke til!!
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 1. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2010 Takk for svar! Ikke helt det jeg håpet på da, hehe.. Har tatt vanlig pergo før, men det hadde liten virkning.. Merket EL bedre, men kun negativ test og tr kom på ikm ;0( Takk for lykkeønsket :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå