Gå til innhold

Utsolgt for pergo, fikk clomifen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer?

Var jo over tre ganger prisen av pergo, håper det er bedre også..? ;)

Klemmer til kjente!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det var dobbelt så mange i pakka som på pergo, så da vurderer jeg å ta dobbel dose. Kan ikke gjøre noen skade det, vel?

Skrevet

..ingen som vet?

:0)

Skrevet

Min venninne fikk også dette istedet for. Apoteket bestilte det spesielt til henne siden de ikke fikk inn Pergo på en god stund, men de åpnet pakka og fjernet 5 tabletter før hun fikk den, siden hun kun hadde fått enkel dose pergo utskrevet.

Jeg vet altså ikke om det er trygt, men jeg ville vært forsiktig (men så synes jo jeg uansett at legemidler er kjempeskummelt, hehe.. )

Men om du kun tar enkel, så har du jo til neste måned også f.eks? :)

Skrevet

Forhold deg til doseringen legen har gitt du.. Man kan bli overstimulert og det er IKKE bra... Aldri bra å doble dosen av et legemiddel når man ikke aner hvordan man vil reagere og spesielt ikke når det gjelder hormoner.....

Skrevet

Jeg trodde clomifen og pergo var det samme jeg..? At det bare heter noe annet (pergo) i Norge enn i feks USA (clomifen)?

Tror jeg og hadde holdt meg til legens dosering.. Lykke til!!

Skrevet

Takk for svar! Ikke helt det jeg håpet på da, hehe.. Har tatt vanlig pergo før, men det hadde liten virkning.. Merket EL bedre, men kun negativ test og tr kom på ikm ;0(

Takk for lykkeønsket :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...