odelay Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Jeg har vært gjennom min tredje insem, første gang med pergotime. Jeg har eggløsning av meg selv, men syklusene mine har vært ustabile siste halve året så derfor fikk jeg prøve pergotime. Jeg ble scannet på dag 12 og hadde da én follikkel på 20mm og én som var en del mindre. To dager senere fikk jeg utslag på eggløsningstest om ettermiddagen (testen slo ikke ut morgenen etter før jeg reiste til Køben - pleier å ha positivt utslag på flere tester). Noen som har tilsvarende erfaringer? Kan eggløsningen ha kommet mye senere selv om den ene follikkelen var såpass stor? Er usikker på om det har noe for seg å prøve igjen med pergotime og om jeg bør undersøkes mer. Har lest at noen har sjekket om egglederne er åpne. Kan gyn gjøre det, eller kreves henvisning til sykehus? Er forøvrig innstilt på å prøve insem et par ganger til før jeg vurderer IVF. Og til sist en liten presentasjon av meg. Heterofil dame på 38 år fra Oslo som både tviler og tror på at dette er det rette. Og lei meg som jeg ble nå, er det kanskje tegn på at det rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå