Gå til innhold

sort eller eikefarget spisestue -bord? blir dette helt kaos med møbler??

Anbefalte innlegg

Skal ha et litt mørkt salongbord, sofaen blir sand mest sannsynlig, tvbord enten i tre eller hvitt, og så har jeg hvit sjenk. Alt blir stående i samme stue, høres jo helt forferdelig ut, men synes dette er vanskelig jeg! Må ha ALT nytt!

bør jeg ta trefarget (altså lys eik eller noe) spisestue, og samme i tv-møbel? og heller gå for litt mørkt salongbord? har funnet et billig på finn som er et sånt club8 bord i kirsebær tror jeg det er.

Fortsetter under...

hvitt og eik passer fint sammen synes jeg da. så dersom du har hvit skjenk så hadde jeg tatt hvitt tv-bord og spisestue/stuebord i eik.

ellers så synes jeg vel egentlig at alle møbler i stuen bør ha samme farge. hva med å bytte ut skjenken da? den kan du jo fint sette i en gang eller noe. jysk har forøvrig en ganske billig møbelserie i eik;) kjempefin er den å!!!

sort synes jeg ikke du bør ha....

Annonse

Jeg synes ofte det kan være fint å kombinere uilke farger, som sort og hvitt, mens ulike treslag skjærer seg fortere etter min mening. Hvis du skal ha treverk ville jeg gått for èn type og holdt meg til det, men gjerne blande inn malte møbler også. Jeg synes ofte det ser utrolig kjedelig ut å ha skjenk, spisetuebord, salongbord, tvbord, avlastningsbord osv i samme serie.... Bland heller litt, men hold deg til en type treverk...

Men, det er nå bare min mening:-)

Jg skjønner hva du mener. Sjenken er og blir hvit, tvmøblet kan også bli hvitt, så om jeg har eikefarget spisestuebord bør jeg også ha det samme i salongbord. er bare det å finne ekefarget salongbord da!

eller blir detl itt kjedelig trefarge? hm! nå blei jeg usikker igjen. har falt litt for den sorte spisestua, men kan da ikke ha sort salongbord!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...