Gå til innhold

JEG ELSKER LUKTEN AV GUMMISTØVLER!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååå jeg elsker gummistøvler , nye sko og dekk..lukter så godt..kjelleren lukter også godt..

jeg sto og luktet på gummistøvler på obs forrige dagen..folka må jo tro det har klikka for meg..hehe..

Liker dere no spes lukt `?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha!!! Stilig.

Vel, jeg liker lukten av bensin... :S

Skrevet

Bensin og eksos. Føles som jeg har abstinenser. Får vann i munnen av å tenke på det. Helt merkelig.

Skrevet

nam bensinlukt er også kjempe gooodt!!!! får lyst til å spise opp lukta...ååå

Skrevet

Jaaaaa..... jeg begynte faktisk å gråte isted,fordi jeg føler at det er så meningsløst å stå å draaaaa inn lukten og ikke liksom få tilfredstillt "behovet" jeg har når jeg lukter på våte nyvaskede klær! *tullete*

Og zalo...herreguuuud for en deilig lukt det er av zalo!! Den antibakterielle. <3

Under Grey's nå så sniffet jeg iherdig på en våt vaskeklut... Det ER så GODT!!!

Og kjelleren vår lukter også godt for tiden,men ikke som en vaskeklut. ;)

Skrevet

Kjellerlukt er den beste lukten for tiden :-D Ingenting over, ingenting ved siden :-D

Skrevet

Signerer den gitt- kjellerlukt er Naaaaaaam- skulle gjerne hatt litt på boks ja;)

Skrevet

Helt enig! kjellerlukt er fantastisk! sitte nede i kjelleren og knaske isbiter<3<3<3

Skrevet

Ingen lukter jeg er no spes på, men jeg er helt hyper på å pusse tenna :D Mååå ha tannkremen min :o) Heldigvis bruker jeg ikke fluor,- hvis ikke hadde vel jeg og babyen vært forgiftet forlengst :o)

Skrevet

*ler* Er så morsom denne tråden :D Mannen min leste den akkurat, flirte og sa at "jeg tror du må få totalforbud mot det forumet der - hva slags fruktkaker er det du "omgås" med liksom??" Hihihi! :D

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hehe, ja det er mange morsomme lyster rundt omkring! Våte vaskekluter og det å tygge på dem er jo en slager. Er så morsomt å lese!

Selv har jeg ingen sånne nå, men jeg har gjennom hele svangerskapet hatt dager da ting plutselig lukter rart. I det siste har det av en eller annen grunn värt hundebäsj....niiiice.....vi sitter hjemme i stua og spiser middag og begynner å sniffe "kjenner du? sniff sniff?" Sambo lukter i vei..."neeei?" man ser at han blir litt spent og jeg skjönner selv ikke hva det er det lukter, för det plutselig går et lys opp for meg "HUNDEBÄSJ!!" roper jeg lykkelig, og sambo vender seg hoderistende ned i matfatet og mumler noe om sprö, gravide damer...

Skrevet

hehe..ja det er mye rart som dukker opp igjennom graviditeten..

Jeg kjenner følelsen av å ikke bli tilfredstilt når jeg går i garasjen feks..vil ha mer av lukten men det går ikke..vil spise den opp!!! hehe

Må kjøpe meg gummistøvler snart..

Skrevet

hehe mye rart som skjer med en når en er gravid ja..... jeg bare får ikke nok av lukta av sand... av alle ting.... syns det lukter så godt at jeg vil spise sand (æææsj tanken er jo ekkel som bare det men...).. jeg har ikke gjort det selvfølgelig.... må bare understreke det....

men lukta av stekt kylling, det lukter så DRITT!!!!

..føler meg skikkelig snål hahaha!

Skrevet

Kjenner meg så godt igjen her! Kjeller`n lukter så utrolig godt. Kan stå der nede i en liten evighet å bare snuse og dra inn den herlige kjellerlukta. mmm..

Og jord! Vi driver og graver og drenerer rundt huset nå, og det lukter så godt av jorda! Får så lyst til å spise den, men jeg gjør det jo selvfølgelig ikke da :)

Blir jo helt tullete av å være gravid. :)

Skrevet

Sterke lukter som bensin, maling, sko impringnering. Får helt vann i munnen av disse luktene. I mitt forje svangerskap elsket jeg lukten av snuss, hadde en snuss boks i natt bord skuffen jeg drev å sniffet på. Helt merkelig, typen lurer på om jeg har problemer, ruller ned vinduet hver gang vi fyller bensin.

Skrevet

ikke prøv dere på de nye Lakerol pastillene med sånn gele inni...har fått så dilla på den grønne og blå typen. går to bokser om dagen..og gud så dårlig i magen jeg blir. abstinenser helt klart!

suger inn luft så munnen tørker..mmmm...nam!

og salmiakk såpevann....må tørke støv hele tiden...blir gal!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...