Gå til innhold

Noen som vil anbefale en dildo eller vibrator?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp blitt alene og ser meg nødt til å gå til anskaffelse av dette;)

Fortsetter under...

Skrevet

Drit i det. Bruk dusjen! lol

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen på dildo og vibrator?

Ikke HI

Skrevet

En dildo er en plastpenis. En vibrator kan sitte i tuppen av en dildo, eller i en annen dings. Trenger ikek se ut som en penis og kan være ganske liten. En vibrator skal brukes på klitoris.

Skrevet

kjøp en vibrator med kraftig vibrering hvis det er din første. Eller gå innom kondomeriet eller en annen butikk og de vil hjelpe deg:)

Skrevet

Jeg har brukte samme type i mange år nå. Den heter aqua silk eller noe sånt, selges på kondomeriet.no, og er et lite vibrerende egg med ledning og en liten fjernkontroll der du kan stille inn ulike hastigheter. Jeg bruker den kun på sterkeste nivå, og kommer som en rakett! Den koster oppunder 300 kr hvis jeg ikke husker feil. Den er super! Ulempen er at den relativt fort blir ødelagt.. Det blir brudd i ledningen etter noen måneders bruk (har skjedd med alle mine)

Annonse

Skrevet

22.50 igjen.. den er forresten svart! :-)

Skrevet

Jeg skal finne linken til det som har hjulpet enslige meg i alle år :) et øyeblikk her.....

http://www.kondomeriet.no/?did=9769380

Det er vibrerende egg og heter Aqua Silk( 2 AA-batterier trengs). Supert. Jeg jobber ikke der, men bare bruker dette produktet fast. Jeg bestiller 2 når jeg først bestiller. Kommer i anonym pakke, med meget anonym avsender:)

Jeg er helt alene og har få(egentlig ingen) sexpartnere for tiden. Et egg holder vel for ukentlig bruk i ca 7-8 mnd alene. Også fint å bruke sammen med en partner:)

Skrevet

Tusen takk for tips jenter:)

Skrevet

Jeg ser at det er flere som nevner aqua silk her. Jeg har prøvd MYE forskjellig, og har også landet på aqua silk. Den er veldig bra. Løp og kjøp, HI :-)

Skrevet

jepp, tror jeg skal gå for den;)

Skrevet

Jeg ønsket meg denne i bryllupsgave av mannen min:

http://www.kk.no/775351/den-store-sexleketoy-testen/?id=775351&bid=8

MX FIGHTER :)

Jeg var lei av dildoer og vibratorer som ikke hadde kraftig nok vibrasjon.

Denne her har 2 forskjellige styrker,og den er så kraftig at man faktisk kan bruke den utenpå klærne.Den er helt VILL!!!!!

Første gang jeg prøvde den,kom jeg på 15 sekunder,kødder ikke!!

Det som er mest digg er glidekrem og direkte på klitten da.

LØP OG KJØP jenter,dere vil ikke angre.

Tror den koster 1300kr,og kan brukes til å massere hele kroppen.

HELT fantastisk!!!

KAstet alle mine gamle vibratorer!!

Genial i doggy style, mannen bak, og MX Fighter frem :) :)

Skrevet

Den har jeg hørt om. Lyst på den jeg oxo!

Annonse

Skrevet

1. MX-Fighter

Hvis det var en ting jeg kunne ta med meg på en øde øy, eller velge en vibrator for resten av livet så ville det uten tvil blitt orgasmemaskinen MX-Fighter som har fast plass i senga mi – under overmadrassen ved hodeskavlen. Dette er en «allrounder» som passer for alle.

Apparatet nærmest rister orgasmene ut av deg og er perfekt å bruke alene eller sammen med partneren for å oppnå lange og utrolig sterke orgasmer. Den gir deg rett og slett et adrenalinkick, og det er lett å komme flere ganger. Kanskje for lett vil noen si, men det avhenger av måten den blir brukt på, og her må man prøve seg litt fram for den kan virke skremmende siden det er så kraftig, men det er det som gjør den så bra.

Hjemme hos oss går den under navnet «storegutt» og når kjæresten og jeg tar en kjapp en, eller hvis jeg blir utålmodig når vi holder på så strekker jeg bare armen ut etter den, og den leverer hver gang. MX ser ut som en etterlevning fra 70 tallet, men er på den måten diskret og helt ufarlig for alle. Et must for dem som sliter eller ikke får orgasme.

Skrevet

Jeg lurer på det egget??

hvordan bruker man det? stapper man det inn i vagina?

eller holder man det over klitten liksom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...