Gå til innhold

Når legger dere deres små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er mini snart 6 mnd. Legges kl 19, vil avogtil ha ett måltid på natta å sover til i 7-8 tia.

Håper det holder seg slikt lenge!=)

Flere med gode rutiner (akkurat nå)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er 3 1/2 måned og han legger seg 19.30... Sover til alt mellom 4 og 6.. Får da litt pupp og sover videre til mellom 07.00 - 09.00... (Av og til sover han helt til 9, og om han våkner rundt 7 får han pupp igjen og sover til rundt 9.)

Hvor lenge dette varer vet jeg jo ikke, han er jo så liten, men jeg krysser fingrene for at han beholder sovehjertet sitt ;)

Godt til mamma med gode leggerutiner når pappa er borte på jobb 4 uker om gangen...

Skrevet

Snuppa er 4 mnd og legger seg mellom 8-9 kommer litt ann på når hun sist tok en blund:) Er oppe 2-3 ganger iløpet av natta for og spise og står ikke opp før ca 10.. :)

Skrevet

min lille er bare 7 uker, men sover godt på natta!

Han spiser vanligvis siste måltid mellom 10 og 12, og sover så frem til mrllom 4 og 6 en gang! Da er det mat igjen mens jeg halvsover. Dette måltidet er et av de få der han bare spiser for så å sovne igjen! Sover da til mellom 8 og 10 =)

Skrevet

gutten min er 5 mnd og legger seg 19-1930. Sover da hele natta uten mat, til kl 0630-0830 :)

Skrevet

Jeg har en liten jente på 6 uker. Ho bader jeg ca i åtte tiden, så er det mat også tar hun kvelden rundt ca halv ti. Hun sover da frem til klokka sju/åtte. Ikke noe mat på natten. hun går opp i vekt og ikke behov for og vekke henne ifølge helsesøster & lege. Godt at jenta mi har godt sove hjerte.

Skrevet

min er 5mnd,legger han mellom 7 og 8,kommer an på når han våknet fra siste dubb. våkner 3-4 ganger før jeg legger meg selv i 12 tiden, så må sove i vogna så han kan bysses frem til jeg bærer han med når jeg selv legger meg, spiser fremdeles 2-5 ganger hver natt...

Skrevet

Min gutt er 9 mnd. Han legger seg mellom 1830 0g 1900. Og sover til 0630. Vi har hatt gode rutiner på han i flere mnd. Sov hele nattan uten mat da han var litt over 2 mnd. og det har vart siden. Med noen unntak pga, tenner og hvis han har vært syk.

Bra å ha gode rutiner

Skrevet

Jenta mi er 3,5 mnd, og har nå i 3 uker sovet rundt. Legger henne mellom 18.30-19.00, og vi står som regel opp mellom 07-08. Hun får som regel sutten ca i 06-tiden, og har ikke fått mat på natt på lenge. Legger på seg fint, så når hun er fornøyd med sutten, tenker jeg at det er greit.

Skrevet

Han er 5 måneder i dag, og legger seg ca. kl. 20 hver kveld, etter litt grøt. Da sover han som regel fram til 6 eller 7, med visse unntak. (som i natt, da han var våken flere ganger i løpet av natten, og fikk mat kl .4)

Skrevet

Min er 6 mnd, sluttet å amme for 1 uke siden. Han legger seg kl 19 og sover nå til ca halv sju. (vi hadde nattavvenning i helgen og det gikk 2 netter så sov han gjennom natta, håper bare det varer...)

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Gutten vår er 2,5 mnd. Vi har sakte men sikkert begynt å jobbe med kveldsrutinene nå, så nå legger han seg mellom kl 20.00 og 21.00, men han ammer fremdeles hyppig. Første luren er gjerne på 1 time, de resterene lurene er fra 1-4 timer. Vi står opp rundt kl 09.30 på morgenen nå.

Skrevet

Frøkna er 8uker og legger seg 20.30-21.00.

Gåpr opp på rommet,setter på vuggeviser (cd fra Go Boken) og ammer a,pleier stortsett og sovne ved puppen og legger hu i senga si...

Da sover hu alt fra 3-6timer før hu ynker litt for mat...

Så våkner hu i 6tiden,ammer a..Så legger jeg hu i senga våres og da sover vi alt fra 8 til 10 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...