Mor til en godgutt + en spire Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Gutten min som er 3 1/2 måned har begynt å skrike/gråte i søvne.. Han gråter ikke høyt, men litt stille hjerteskjærende gråting... Noen ganger våkner han og er litt urolig, av og til sover han videre som om ingenting har skjedd... Om jeg har tatt han opp har det hendt at han hikster en stund etter at han har våknet. Det skjer kun på kveld eller tidlig morgen, har ikke opplevd det har skjedd under dagsovingen.. Noen andre som er borti dette? drømmer han? har han mareritt? Har av og til tatt han opp og trøstet han, og han sover alltid videre når jeg legger han igjen, og et par ganger har jeg latt han ligge for å se om han våkner eller om det blir til hylskriking, men da har det gått over av seg selv.. huff.. ekkelt dette.. skikkelig vond hulking han har
Canari Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Min lille kan ha spnne kortvarige skrik, men det tror jeg er drømmer. Skjer ikke ofte her. Husker forrige hadde sånn stille gråt en natt, fant da ut at hun var kald.
supersalg Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 ungen vår gjorde det du beskriver .. dra til manuelterapaut å sjekk om det er kiss kid. de har nemelig vondt, derfro gråter/skriker/hyler de i søvne
Mor til en godgutt + en spire Skrevet 1. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2010 hmm.. han har ikke vært kald eller noe, kanskje han bare drømmer da.. Skal sjekke ut dette kiss greiene.. huff, håper det ikke er noe med han
Gajsa Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Min lillemor på 8 uker gråt idag da hun sov på brystet mitt, flere ganger. Hun har gjort det et par ganger før, våkner ikke, gråter i søvne. Jeg tenker at det kanskje er fordi hun drømmer et eller annet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå