Gå til innhold

Og der fikk jeg tidenes hekseskudd i prolapsen og klarer nesten ikke å bevege meg...praktisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Auuuu, så sinnsykt vondt!

Bøyde meg for å skifte laken på senga til sønnen min, og kjente det sprakte/smalt inni der jeg vet jeg har prolaps (som jeg har hatt i over 10 år, men uten for mye trøbbel). Sitter i korsryggen, og det er jo særdeles upraktisk når man har tung kulemage på framsiden! Gikk rett i knestående og måtte bruke armene for å få reist meg opp...herlighet. Så nå greier jeg ikke å sitte ordentlig, og det er ytterst problematisk å stå/gå. Æsj! Er i uke 32 nå, så jeg håper det går fort over, før jeg blir så veldig mye tyngre... :S

Haaaaat! *sutre sutre*

Skrevet

Føler med deg! Jeg sitter her selv med bekkenløsning og Isjas og sliter med å komme meg gjennom dagen uten smertestillende. Legen har gitt meg paralgin forte og paracet som jeg skal kose meg med... Liker det ikke....

Skrevet

Ordentlig fælt å ha sånn vondt...vil mye heller ha rier!!!

Tror jeg blir sengeliggende et par dager nå gitt, pokker ta prolaps :( Mannen min skulle prøve å få tak i krykker til meg i dag da, sånn at jeg kan gå litt uten å holde pusten ;)

Skjønner godt at du ikke liker å putte i deg smertestillende, men noen ganger må man bare. Sikkert ikke noe bra for bebis at vi går og har veldige smerter (og holder pusten!) heller..

God bedring til deg!

Skrevet

Føler med deg:) sitter her selv med kraftige bekkenplager og er avhengig av krykker til tider. kjennes ut som noen står å slår med all kraft med hammer på skambeinet så det knuses til tider.

Får håpe hekseskuddet ditt går over snart og du er på føttene igjen:)

God bedring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...