ev@drian Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Auuuu, så sinnsykt vondt! Bøyde meg for å skifte laken på senga til sønnen min, og kjente det sprakte/smalt inni der jeg vet jeg har prolaps (som jeg har hatt i over 10 år, men uten for mye trøbbel). Sitter i korsryggen, og det er jo særdeles upraktisk når man har tung kulemage på framsiden! Gikk rett i knestående og måtte bruke armene for å få reist meg opp...herlighet. Så nå greier jeg ikke å sitte ordentlig, og det er ytterst problematisk å stå/gå. Æsj! Er i uke 32 nå, så jeg håper det går fort over, før jeg blir så veldig mye tyngre... :S Haaaaat! *sutre sutre*
2 boys & now pink Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Føler med deg! Jeg sitter her selv med bekkenløsning og Isjas og sliter med å komme meg gjennom dagen uten smertestillende. Legen har gitt meg paralgin forte og paracet som jeg skal kose meg med... Liker det ikke....
ev@drian Skrevet 1. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2010 Ordentlig fælt å ha sånn vondt...vil mye heller ha rier!!! Tror jeg blir sengeliggende et par dager nå gitt, pokker ta prolaps Mannen min skulle prøve å få tak i krykker til meg i dag da, sånn at jeg kan gå litt uten å holde pusten Skjønner godt at du ikke liker å putte i deg smertestillende, men noen ganger må man bare. Sikkert ikke noe bra for bebis at vi går og har veldige smerter (og holder pusten!) heller.. God bedring til deg!
mamsen & guttaboys Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Føler med deg:) sitter her selv med kraftige bekkenplager og er avhengig av krykker til tider. kjennes ut som noen står å slår med all kraft med hammer på skambeinet så det knuses til tider. Får håpe hekseskuddet ditt går over snart og du er på føttene igjen:) God bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå