Gå til innhold

Da hopper jeg over til 2. tri. men med blanede følelser...

Anbefalte innlegg

Jeg er 11+6 i dag og er fortsatt kvalm hele døgnet og bare kaster opp. Klarer ikke å glede meg over graviditeten fordi jeg er så dårlig. Har fortalt alle nå at jeg er gravid og fått mye gratulasjoner men er ikke glad.. Huff! Håper det ordner seg snart...

Fortsetter under...

Jeg hadde det også sånn, klarte ikke helt å glede meg pga var så dårlig, samt at det var skummelt å fortelle til folk uten å ha hørt hjertelyd eller sett noe på tidlig ul.

Det gikk imidlertid over altså. Er i 18. uke nå og megalykkelig (og kjempefrisk!!) :-)

Det var skikkelig godt å høre. Kanskje det er et lys i tunellen for meg også. Har ventet helt til i går med å fortelle folk det fordi jeg var usikker og klarte ikke å glede meg heller. Hadde UL i uke 9 og da var alt i orden, likevel har jeg "hatet" å være gravid fordi jeg er så dårlig...

Lykke til videre.

Er bare 9+ 5 jeg da men klarer over hodet ikke å glede meg jeg heller. ( har også vært på UL så det er ikke det) men denne kvalmen bare totalt overskygger alt.

Men uanett lykke til. Sikkert ikke lenge til du begynner å føle gleden... :)

Annonse

Kjenne til følelsen! Er i veke 16 nå, og fortsatt dårlig. Føle meg ikkje gravid og klare slett ikkje gleda meg over dette som gjer at eg ligge strak ut og ikkje fungere. Ein får ein sånn litt gi f.. følelse, i alle fall har eg det. Blir litt avslipt i kantane liksom. Men trøst deg med det, det er lys i tunellen. Og så slepp du uroa deg for at du legg på deg meir enn du skal. Mager trøst, men likavel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...