Gå til innhold

Gave til pappa. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å lage til en liten oppmerksomhet til den nybakte pappaen når babyen er født.

Tenkte å lage til en kurv med litt stæsj oppi,som min mor kan sette på stuebordet til han kommer hjem fra føden.

Noen som har litt tips til hva je gkan putte oppi?

Et par pils og favorittgodteriet er jo greit nok,men noen som ha rnoe mer "spennede" på lager? :)

Evt: hva skal DU gi til din mann om du går med sånne planer? .)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så god ide! Det fikk jeg og lyst til å gjøre:) Min mann liker å slappe av med tegneserier som f.eks Pondus eller M, kanskje det kan være noe? Også setter de helt sikkert pris på et koselig kort.

Skrevet

Har ikke planlagt noe spesielt til far etter barnet er født.. men det var jammen ikke noen dum ide :) kanskje jeg skal henge meg på :)

MEN har likevel et lite tips. På lørdag kjøpte jeg ei lita bok til min kjære, som heter "verdens beste pappa, hakkespettbok for småbarnsfedre".

Samboeren min leser ikke overhodet, men denne boka er virkelig lagt til rette for "mannfolk".. på deres "språk".. hehe.. Noe må såklart tas med en klype salt, men det er en veldig morsom og lærerrik bok. og til og med typen min som hater og lese, sitter nå å humrer og blar i denne.

Skrevet

Ja,den boken er faktisk veldig festlig. :) Samboer fikk den av en kompis som akkurat var blitt pappa da han fikk vite at vi skulle ha..og jammen har den ikke blitt lest ja. ;)

Forresten..kjekkt å se nicket ditt her igjen,tenkte på det en dag ;at det var lenge siden. :)

Skrevet

Jeg har kjøpt inn ansiktsvask og en krem å smøre under trøtte øyne fra L'Occitaine til min mann. Litt på spøk egentlig siden han må opp tidlig på jobb ettervhert og blir sikkert sliten av nattevåk. Har også kjøpt to bøker. Finn Bjelkes "Pappa for første gang" og den norske versjonen av "Baby owner's manual". (Litt datanerd den mannen min). Finn Bjelke-boka har han fått allerede, det andre skal jeg gjemme frem til fødsel også gi han noen hint om hvor han finner det når han kommer hjem alene første natta. (Får ikke overnatte på sykehuset). Legger kanskje ved litt tegneserier og godteri etterhvert. Og et koselig kort. En kurv på stuebordet blir ikke så lett siden han sikkert er her sammen med meg under riene og kjører meg på sykehuset. Men det hørtes ut som en god ide!

Skrevet

Jeg har kjøpt en egen stelleveske til min kjære. En veldig fin og maskulin Peak Performance veske som jeg har fylt opp med alt han trenger. Så slipper han å dra på den fine feminine skinnveska som jeg har kjøpt til meg selv:)

Skrevet

Tenkte det samme ang ditt nick.. at det jammen var lenge siden jeg har sett deg her inne :) Kjekt å snakkes igjen! Nå nærmer det seg veldig altså.. Har du det bra? :)

klem

Skrevet

Jeg har kjøpt tskjorte til pappaen som det står "Verdens beste pappa" på - og en body til lilletutta som det står "I <3 pappa" på :) Synes det var litt søte gaver!

Skrevet

jeg har gjort akkurat det samme som deg;O) kjøpt inn til en kurv, men den skal stå på soverommet mitt. kanskje stuebordet er en god ide;)

i min har jeg kjøpt ett par skrapelodd, en flaske vin, ett hjemme scrappet kort, helt lik t-shirt og body til far og kommende sønn;)

og han som trur at han ikk får noen ting, bare meg som skal være i fokus sier han;) hehe

Skrevet

Så smart å lage en kurv, kaster meg på den! :)

tenkte legge oppi enten et gavekort på nakke, skulder, rygg massage og en en krem for slitne öyne ;) Eller et herrearmbånd i lär som jeg har sett de har på thune. Men er så usikker på hva jeg skal velge.. hjelp?

Og litt snop og en morsom tegneserie!

Ellers er de bökene dere snakker om toppers! Typen min har begge og har lest de fra perm til perm! :) Har kikka i de selv, veldig morsomme!

Skrevet

jeg har tenkt å kjøpe et nytt kort etui til han og gravere inn det på fremsiden med teksten: Verdens beste pappa.. og i ettertid gravere inn navnet og datoen sønnen vår ble født på baksiden :)

takk for tipset ang boka, den skal jeg løpe og kjøpe med det samme så kanskje det blir flere enn meg som leser litt her ;)

Skrevet

Kjøpt nye klær som er pakket i barselbagen....rent pent tøy til første dagen med babyen

Skrevet

lurer veldig på hvor du har kjøpt like tsjorte og body?vi venter gutt vi og,så synnes det er så søt med like klærne:)takk for svaret!

Skrevet

åhhh så smart! har tenkt litt på hva jeg skal finne på... Han har jo snart overlevd med meg som gravid i 9 måneder, og det tror jeg er en bragd ;) han har pussa opp og styra mens jeg har sitti i sofaen med potetgull og alkoholfrittøl...

Jeg renger med at han gir seg selv totalforbud mot alkohol de siste ukene før fødselen, så ett par pils vil han nok sette pris på :) hmmm sjokolade, pondus så jeg var nevnt her, kanskje en teknisk duppedings? noen som har forslag til det? Det finnes billige sånne fjernstyrte fly og sånt, men det har han alt fått av meg...

De har jo ganske bra utvalg i øl på litt mer fancy matbutikker, kanskje kjøpe inn et utvalg av "ekslusive" øl (hehehe komme høygravid og kjøpe 5 liter øl på butikken). En godtekurv for mannfolk synes jeg var ett godt tips :) Tusen takk!

Skrevet

den hakkespettboka for nybakte fedre er slettes ikke så dum for kommende mødre som føler seg litt på vidda ;)

Skrevet

Min samboer liker veldig godt en god sigar, så jeg fant noen nettsteder som sendte ut det, kjøpte noen litt dyre, holder egentlig med en sigar da av skikkelig kvalitet...ellers pleier han kun ta sigar på nyttårsaften :)

Jeg har vært hos fotograf og ordnet med gravidbilde album som jeg skal pakke inn :) Er så spent på hvordan bildene ble, skal hente de imorgen...

Skrevet

Lesøk:

lillemille.dk (eller noe i den dur, bare å google)

Er det bodyer som du kan skrive tekst på , selvvalgt eller så har de noen standar linjer du kan benytte deg av :) Kjøpt der selv, rask levering :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg hadde kanskje tenkt å kjöpe en parfyme eller noe i den duren...men sambo har en veldig bestemt nese ;-) Og her en dag kom han jammen hjem og sa "jeg har funnet min neste parfyme!" Og jeg måtte da forsiktig pröve å fiske litt mer informasjon, men, mann som han er, fikk jeg bare ut av ham at det er snakk om en fra Dior...noen som vet hva den nyeste heter?

Skrevet

jeg skal også gjøre det sånn, lage en "gavekurv" til min kjære som mamma og pappa skal få ha gjemt hos seg og så bare sette på bordet her så han ser den med en gang han kommer hjem <3

jeg tenkte å putte oppi et par pils og noe surt snop (hans favoritt)..

men i tillegg hadde jeg tenkt å kanskje legge med et gavekort til en massasjetime (han har ønsket seg det leeeenge) og en cd, en film eller et ps3 spill..

husker når førstemann ble født så fikk ikke samboeren min sove mens jeg var på sykehuset, for han bare tenkte på meg og guttungen hele tiden.. så det blir nok mest sansynlig til en lang serie på dvd eller et spill som er fengende og utfordrende.. hehehe, så han han noe å finne på så han ikke bare sitter i stua og ser på klokka...

Skrevet

jeg ble inspirert av dere alle, men jeg tenkte han skulle få gaven i dag :)

Vi legges inn på s.hus på kur i morgen, og jeg har skjønt at dette kan trekke ut i tid.... SÅ:

hva kan gjøre ventetiden litt enklere for ham tenkte jeg... JOA, masse energidrikke, flere blader og donaldpocket, og godis:)

også, hva skal jeg ha det i? min gubbe bryr seg ikke særlig om kurver og slikt, men fiske derimot.. ergo, jeg kjøpte en ny STOR fiskeveske til ham, fylt med tingene jeg har kjøpt tror jeg dette blir en gave han vil sette pris på både før og etter fødselen :) Tusen takk for inspirrasjonen ;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

En film eller serie var kjempelurt! Så har han noe å gjöre mens jeg er borte! Selv om han har planer om å ommöblere her og styre på....blir sliten bare jeg hörer på ham jeg hehe....kanskje en serie kan få ham på bedre tanker :-p

Fiskeveske var også lurt! Den hadde nok blitt populär her i huset også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...