Opsideisi-j5år+litefrø<3 Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Er 9+6 idag og hørte hjertelyden til dn lille netopp med angelsound jeg bestilte på nett for en uke siden... d va så deilig å høre! begynte å smågrine... ehehhe :) Gleder meg til mannen kommer hjem så han kan få høre!! ;)
Opsideisi-j5år+litefrø<3 Skrevet 31. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2010 http://www.babyornot.dk/index.php/cPath/1055 Jeg bestilte herifra, d tok 3 dager fra jeg bestilte til dn kom
Carina_2småblå;) Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 De har de på ebay også. Fra 170 kr.
TiNi88 Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Bestilte du fra danmark, eller fant du den på den norske siden deres?
Mamma til tre? Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Det er veldig fint å høre hjerte:) Gjorde brukte den selv sist, tenkte jeg bare skulle si at det har kommet fram en del kritikk av doppler så det kan være lurt å bruke den med forsiktighet/omhu. Doppler har blitt kritisert for at den varmer opp vevet også fostret. Doppleren fungerer også som en mikrofon, slik at den sender lydene tilbake til fostret i veldig, veldig mye høyere enn det fostret er vant med. De høye lydene stresser fostret og de blir urolig. Det er bare å kjøpe, og for noen kan det skape trygghet å høre at barnet er der. Er mor trygg og rolig så er jo det bra for fostret. Jeg bare sier at det er lurt å ikke bruke den mer enn man føler er ytterst nødvendig:)
Spira31 Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 har selv bestilt på ebay.. mye billigere, men det tar kanskje litt tid med posten.. venter selv nå! :-) Er 9+4 idag , var på UL igår så vet at lillenurket har det bra, men siden jeg har mistet mange ganger før så bestilte jeg angelsound som en ekstra trygghet. :-)
Opsideisi-j5år+litefrø<3 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2010 Har ikke tenkt å bruke dn mye, men synes d er veldig beroligende å kunne ha dn hvis man skulle bli bekymret... Jeg var på tilig ul i uke 8, å da slo hjerte, men veldig deilig at jeg hørte dn igjen igår, man kan jo aldri være sikker selv om hjerte slo i uke 8, mye kan skje på 2 uker.... meeen, d er jo enda veldig tidlig, så man har jo ikke noe garanti for å finne dn så tilig! Lette en bra stund før jeg fant dn, hørte bare min egen lyd til å begynne med,,,
Opsideisi-j5år+litefrø<3 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. september 2010 TiNi88 : Jeg bestilte fra dn siden på linken.... dn blir vel sendt fra danmark.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå