Gå til innhold

hørte hjertelyd selv idag med angelsound! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 9+6 idag og hørte hjertelyden til dn lille netopp med angelsound jeg bestilte på nett for en uke siden... d va så deilig å høre! begynte å smågrine... ehehhe :):)

Gleder meg til mannen kommer hjem så han kan få høre!! ;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har de på ebay også. Fra 170 kr.

Skrevet

Bestilte du fra danmark, eller fant du den på den norske siden deres?

Skrevet

Det er veldig fint å høre hjerte:) Gjorde brukte den selv sist, tenkte jeg bare skulle si at det har kommet fram en del kritikk av doppler så det kan være lurt å bruke den med forsiktighet/omhu.

Doppler har blitt kritisert for at den varmer opp vevet også fostret. Doppleren fungerer også som en mikrofon, slik at den sender lydene tilbake til fostret i veldig, veldig mye høyere enn det fostret er vant med. De høye lydene stresser fostret og de blir urolig.

Det er bare å kjøpe, og for noen kan det skape trygghet å høre at barnet er der. Er mor trygg og rolig så er jo det bra for fostret.

Jeg bare sier at det er lurt å ikke bruke den mer enn man føler er ytterst nødvendig:)

Skrevet

har selv bestilt på ebay.. mye billigere, men det tar kanskje litt tid med posten.. venter selv nå! :-) Er 9+4 idag , var på UL igår så vet at lillenurket har det bra, men siden jeg har mistet mange ganger før så bestilte jeg angelsound som en ekstra trygghet.

:-)

Skrevet

Har ikke tenkt å bruke dn mye, men synes d er veldig beroligende å kunne ha dn hvis man skulle bli bekymret... :)

Jeg var på tilig ul i uke 8, å da slo hjerte, men veldig deilig at jeg hørte dn igjen igår, man kan jo aldri være sikker selv om hjerte slo i uke 8, mye kan skje på 2 uker.... meeen, d er jo enda veldig tidlig, så man har jo ikke noe garanti for å finne dn så tilig!

Lette en bra stund før jeg fant dn, hørte bare min egen lyd til å begynne med,,,

Skrevet

TiNi88 : Jeg bestilte fra dn siden på linken.... dn blir vel sendt fra danmark.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...