Gå til innhold

Til dere som har hørt hjertelyd fra utsiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer bare på hvor langt dere var på vei da dere fikk høre det? Jeg var på 1 kontroll i dag, er 11 uker på vei og jordmoren var nesten sikker på at hun hørte hjertelyd. Men hun var ikke helt sikker. Så jeg er litt bekymret, og vurderer å dra tilbake for å få ny sjekk. Men tenkte å høre med dere først, da det kan hende det er for tidlig å høre noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen min fant den ikke før i uke 14 sist, så alt er nok som det skal. Hun sa det kunne være vanskelig å finne den så tidlig

Skrevet

Hei.

Med min forrige var jeg hos jordmor i uke 12. Da kunne både hun og jeg høre hjertelyd ved hjelp av et slikt instrument (vet ikke hva det heter jeg) Min venninne var også i uke 12, men de hørte ingenting. Min jordmor sa det var litt avhenging av mors vekt. På en måte hvor mye "spekk" de måtte høre gjennom. Et litt rotete svar dette, men håper du skjønner hva jeg skriver. Om ikke, bare spør:)

Skrevet

Var hos jordmor i forrige uke da var jeg 14 uker. Da ho skulle lytte sa ho at det ikke var sikkert ho kunne høre det enda for det kunne være litt tidlig. Men vi hørte det med engang.

Men tror ikke du bør være bekymra for at du ikke hørte noe så tidlig som uke 11, alt er nok bra :o)

Men er du veldig urolig,kan du jo bestille ul.

Skrevet

jeg fant dn i dag med angelsound,, er 9+6 uker idag, å har prøvd et par ganger tidligere i uke 9, men fant bare min egen hjertelyd da... men tror d er veldig forskjellig fra person til person... forige svangerskap hørte jeg hjertelyd i uke 14+5 hos jordmor, da sa hun at d ikke var sikkert di fant dn enda fordi d var tidlig, men hun fant dn med en gang.

Skrevet

Tusen takk for svarene:D jeg ser at gjennomsnittet her var lenger enn hva jeg er nå, så da venter jeg til neste gang jeg skal til henne i uke 16. Takk igjen, det var godt å lese svarene deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...