Gå til innhold

smerter nedentil, flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

De siste dagene har jeg hatt skikkelig vondt og vært sår/øm nedentil.

Er det flere som kjenner/har kjent dette?

Jeg er 36+2 uker på vei, så kanskje det er noe modning smerter? Eller noe annet?

Kan ikke huske at det var sånn sist gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har d litt på samme måte, har smerter oppi sjeden (stikking, svie, menssmerter..) og har hatt det ett par/tre dager nå, skal til JM i morgen for undersøkelse (er 35+1).

Hadde noe lignende for ca 3 uker siden også og da ble det påvist urinveisinfekjsjon..

Er det noe slikt du har også eller?? Kanskje du skulle ringt til din JM for å få en undersøkelse?!

Skrevet

njaaa ikke helt likt.

Dette er mer ømt og sårt, nesten sånn blå merke vondt..

Tviler på at det er urinveisinfeksjon..

Skrevet

Er du hoven også? For jeg er innimellom skikkelig hoven og øm...særlig etter sex - da sprenger det helt sinnsykt og er skikkelig vondt :( Må ligge til det går over.

Men hvis det er direkte sårt, kan det jo også hende du har sopp? Da kan det jo bli sårt og ømt.

Skrevet

Jeg fikk konstatert åreknuter på kjønnsleppene. Det gjør vondt, kjennes til tider ut som noen skjærer med kniv der nede! Men det er ikke så mye å gjøre med det, bare håpe det går over etter fødsel. (Kan evt hjelpe med ispose / ligge høyt med hoftene.)

Skrevet

var hos jordmor for 5 dager siden og da var urinen helt fin..

sopp har jeg hatt 1 gang før , så det er det ikke.

Det er ikke noe sår heldigvis,men sårt, altså smertefullt og ømt.

Får håpe at dette går fort over for det er plagsomt.

Og ja, det blir jo ekstra ille etter sex...

Skrevet

Jeg har det litt sånn innimellom. Men har tenkt at det skyldes at babyens hode ligger så langt ned og presser.

Skrevet

Samme som med Wopi sist gang jeg hvertfall. er i uke 32 nå og har ikke fått noe slikt enda. ting er hovent av dimensjoner da, men ingen stikking og slikt....håper faktisk på sånne plager jeg for da vet jeg det er framgang der nede :P *fnis* im wierd, i know!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...