Gå til innhold

nr 1 og 2 kunne jeg ikke vente nesten på fødsel ,men med nr 3...

apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er ikke alene:)

Venter nummer 4 og har ikke tid til å fixe noe enda.

Er ikke klar for fødsel heller i det hele tatt. Er i uke 33, så er veld nødt til å innse at det faktisk er en baby inni magen som BLIR å komme ut ganske snart!

Så mye å gjøre, og så alt for liten tid...

Men mamma kommer snart på besøk, så da blir det nok litt mere orden på sakene:))

Sånn har jeg også det. Venter nr 3 om to uker. Med de to første var jeg veldig utålmodig. Nå er jeg i så fin form mot slutten, og har på en måte ikke tenkt så mye over ting som i de to første svangerskapene. Har ikke hatt helt tid til å bli utålmodig, for jeg har jo bare plutselig havnet i uke 38.... ;)

J jeg har og plutselig bare havnet i uke 35! og gikk glipp av de første 3 mnd siden jeg fant det ut så sent... men det kommer vel naturlig når fødsel starter.. skal ha hjemmefødsel nå men ingen ting klart og masse modning allerede. etter min egen termin utregning og når kjærsten faktisk var tilstede hos meg(han pendlet til oss som da bodde i utlandet annenhver uke) så er jeg 40 uker i uke 38... så ikke akkurat lenge igjen heller... oioioioi hvordan skal dette gå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...