Gå til innhold

Min 8 København-tur blir på torsdag:)

Anbefalte innlegg

Har vært hos gyn idag og sjekket foliklene. Har jo gått på 100 mg Pergotime denne syklusen. (Sist jeg gikk på den dosen hadde jeg 2 folikler) Denne gangen her hadde jeg 5 folikler, på 19, 16, 15, 12, og 10 mm. Skal sette eggl.sprøyta ikveld og være der nede torsdag morgen:) Så da blir det nattbussen på meg nedover...

Og alle blodprøvene jeg ahr tatt ifht Anecova-prosjektet var godkjente og fine, så da kan jeg bare sette igang. Jeg hadde forstått det slik at når jeg kom ned til inseminasjon denne gangen at jeg kunne prøve ut kapselen da...slik at jeg slapp å komme ned BARE for å prøve ut kapselen. Men nå ser det ut som jeg må komme ned dit bare for å prøve den ut, hvis jeg ikke blir gravid ved dette forsøket. Hmm!!! Språk-misforståelser... KJIPT!

Nå krysser jeg ALT jeg har og enda mer til;)

Fortsetter under...

Tusen takk for lykkeønskningene:)

Nå er jeg vel hjemme igjen etter en laaaaang nattbuss. Hadde egentlig ikke time før kl 11.50 og var litt usikker på hvordan jeg skulle komme meg hjem. Flyene var ganske dyre så tenkte jeg skulle rekke 13 bussen eller 14 bussen. Men når jeg kom til Køben kl 7 imorges så dro jeg til CFC litt over 8 og hørte om de hadde mulighet til å ta meg inn tidligere. Og det gjorde de, kom inn til kl 9.30. Så da rakk jeg et billig-fly kl 12;) Så var hjemme 14.30, herlig;)

Ble ikke noe prøving av kapsel, det var som jeg tenkte meg....at i og med at jeg MULIGENS kan bli gravid pga inseminasjonen idag så gjorde det ikke (pga at kapselen er veldig dyr). Så da må jeg ned en svipptur i neste syklus for å prøve den ut.

Jeg fant også ut idag at under prosjektet må jeg ta alle scanningene hos dem. På dag 2 , 7 og ca 11. Og uttak og innsett...PUH! Med alle de turene der så kan jeg jo likesågodt betale for forsøket og heller bare ta en vanlig lavstimulert IVF. Jeg må tenke litt på det der:)

Har absolutt ingen forventlinger til dette forsøket! Har blitt skuffa så utrolig mange ganger.... og denne gagen var jo egentlig at jeg bare skulle ta en inseminasjon fordi jeg allikevel skulle ned å prøve kapselen. Så ser liksom ikke på det som et ordetlig forsøk (selv om det er det)!!

Så nå får jeg abre vente å se da...:)

Åååååhhh som jeg håper du lykkes nå - så du slipper å ta stilling til bruk av kapsel og 5 (!) scanninger hos dem!!!! Du kan nesten bare flytte ned da...eller jaffal ta det som en ferie...Blir nok billigere med ivf da enn alle turene fram og tilbake.

Ønsker deg masse lykke til - du fortjener virkelig en baby nå!!!

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...