Gå til innhold

Har lyst til å finne på noe med sønnen min på 2,5 år, noe som kan bli julegave kanskje??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen forslag til meg?

Vil å lage trolldeig og/eller male det være noe f.eks?

Å perle er han vel for liten til?

Gjerne mange tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillemor på 2år og 3 mndr perler som bare det , med de store perlene :-).

Fingermaling og stoore ark er også gøy og blir fine bilder.

Skrevet

I fjor før jul var storebror 25mnd, å da lagde vi nisser.

Hadde vært på tur i skogen å plukket litt store steiner og noen store kongler. Jeg kjøpte inn rød strømpe (til nisseluer), litt hvit og rød maling, store klirreøyne og noen runde tre-stetter.

Å så designet han og jeg limte (måtte bruke limpistol, så holdt det litt unna han). Men han fikk male på steinene med hvit og rødt, å så fortalte han meg hvor øynene og lua skulle være, å så limte jeg :D

Ble noen merkelige søte nisser :D

Skrevet

Kom dere opp i skogen og plukk blåbær eller tyttebær og lag syltetøy sammen som dere fryser ned i fine glass. Oh, eller villbringebæør, NAM!

Skrevet

Til jul i fjor malte vi på kaffekopper med maling kjøpt på panduro. Jeg kjøpte også en penn til å skrive på koppene med og skrev "Bestemors kopp" osv. Det ble veldig fine gaver som er i daglig bruk. Snuppa var litt over 2 år da vi laget dem.

Skrevet

-Store pærler har hvert aktivt brukt her siden 15 mnd alder, kjekke gryteunderlag til bestemor.

-Maling på lerret blir flotte malerier.

-Vi lager julekort

-Album som vi setter inn bilder og annet smårask fra året som har gått til besteforeldre.

-En litt stor "treknapp", males og påbaksiden limer du på en magnet.

Det er meget å finne på, kun fantasien stopper oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...