Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Noen som har noen forslag til meg? Vil å lage trolldeig og/eller male det være noe f.eks? Å perle er han vel for liten til? Gjerne mange tips
marinas skatt Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Lillemor på 2år og 3 mndr perler som bare det , med de store perlene :-). Fingermaling og stoore ark er også gøy og blir fine bilder.
Sistah*G07*J09* Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 I fjor før jul var storebror 25mnd, å da lagde vi nisser. Hadde vært på tur i skogen å plukket litt store steiner og noen store kongler. Jeg kjøpte inn rød strømpe (til nisseluer), litt hvit og rød maling, store klirreøyne og noen runde tre-stetter. Å så designet han og jeg limte (måtte bruke limpistol, så holdt det litt unna han). Men han fikk male på steinene med hvit og rødt, å så fortalte han meg hvor øynene og lua skulle være, å så limte jeg Ble noen merkelige søte nisser
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Kom dere opp i skogen og plukk blåbær eller tyttebær og lag syltetøy sammen som dere fryser ned i fine glass. Oh, eller villbringebæør, NAM!
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Til jul i fjor malte vi på kaffekopper med maling kjøpt på panduro. Jeg kjøpte også en penn til å skrive på koppene med og skrev "Bestemors kopp" osv. Det ble veldig fine gaver som er i daglig bruk. Snuppa var litt over 2 år da vi laget dem.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #6 Skrevet 3. september 2010 -Store pærler har hvert aktivt brukt her siden 15 mnd alder, kjekke gryteunderlag til bestemor. -Maling på lerret blir flotte malerier. -Vi lager julekort -Album som vi setter inn bilder og annet smårask fra året som har gått til besteforeldre. -En litt stor "treknapp", males og påbaksiden limer du på en magnet. Det er meget å finne på, kun fantasien stopper oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå