flypapir Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Kan man ta toget? Buss? Er ikke så gira på å kjøre bil..
Mammaen til Isak Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Går sikkert busser men jeg liker best toget- og vet at i allefall spikkestad toget går forbi sandvika ) Det samme gjør toget til Kongsberg. Og tilbake fra sandvika er det togene til Moss og Dal. Mulig det er fler tog også, bare å søke på nsb.no
Mammaen til Isak Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Nå så jeg at du skal til sse, leste nok overskriften litt fort. Togstasjonen er et stykke unna da, om du skal gå med barn
flypapir Skrevet 31. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2010 Tusen takk for svar! Vet du ca hvor langt det er å gå fra stasjonen? Skal gå uten barn, men med en bekkenløsning som sannsynligvis ikke blir noe bedre utover vinteren..
Gulosten™ Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Hva er SSE? Hvor i Oslo kommer du fra? Uansett vanvittig mye enklere med bil enn med alt annet syns jeg da...
sologsommer Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Klippet fra www.trafikanten.no Fra: Nationaltheatret # (Oslo) 1. september 2010 Til: Statens senter for epilepsi (Bærum) Buss 121 mot Løkeberg-Sandvika Fra: Frederiks gate 07.44 Til: Solberg 08.17 Gangveg fra Solberg til Statens senter for epilepsi ca . 4 minutter. Sammenlagt reisetid: 37 minutter Minste byttetid er satt til 2 min. Du kan endre minste byttetid her.
Gjest Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Dette lurer jeg også på. Skal dit med barn.. Vurderer nesten taxi, men det blir vel rååådyrt..
flypapir Skrevet 31. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 31. august 2010 SSE er Statens Senter for Epilepsi eller Epilepsisenteret som jeg tror det nye navnet er... Skal bo midt i Oslo sentrum og gå skole der ute noen dager enkelte perioder, så håper å slippe å dra med meg bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå