Gå til innhold

Da har halsbrannhelvete startet...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff! Husker det godt fra forrige svangerskap! Det var helt forferdelig! Den fæle gavisconen håper jeg å slippe unna denne gangen! Krysser fingrene for at det ikke blir like ille denne gangen...

Ligg høyt med overkroppen er mitt beste råd.

Lykke til!

Lovehearts og milkshake funka en stund forrige svangerskap, men etterhvert så blir det så ille at det ikke hjelper lenger. Kjente i dag at det var ILLE og da var det bedre å ryke rett på samarin enn dille med de andre kjærringrådene. Gaviscon hjalp ikke den døyt sist, så orket ikke prøve smaken engang nå.

Annonse

Åh, jeg vet akkurat hvordan du har det. For meg hjelper ikke samarin, jeg knasker Titralac tabletter. Hadde det samme forrige gang, men da begynte det ikke før i tredje trimester, nå er jeg bare 13 uker og synes det er vel tidlig. Blir så kvalm av halsbrannen også, hender jeg kaster opp eller i allefall må ta en pause og stå og ta noen dype åndedrag og håpe det går over. Hvis det vedvarer eller blir verre kommer jeg til å spørre legen om noe sterkere på resept for jeg holder ikke ut å ha det slik resten av svangerskapet.

er også godt plaget med halsbrann, og det som funker her er urtete.

Trekk noen blader med frisk sitronmelisse og mynte i varmt vann i ca 10 min og kos deg med en varm kopp te. Den virker umiddelbart her, er uten gugge og gørr og smaker veldig godt spør du meg.

Jeg har som regel en kopp før jeg legger meg på kvelden og får sove hele natten i ro og mak :D

Tar en kopp når jeg ellers trenger det, men det er som regel en om kvelden og kanskje en på morgenen og resten av dagen er jeg helt fin :)

Har vert spart for halsbrann dette svangerskapet.....inntil i natt. Aldri hatt det så ille før. Spiste sjokolade og salt smågodt i går kveld, og det var lite lurt....

Nettopp spist en yoghurt, men er like ille. Blir nok en tur på apoteket senere ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...