Gå til innhold

Er dette vanlig eller burde eg snakke med jm..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er i dag 36+4 og i gårkveld når eg skulle legge meg ble eg kvalm og svimmel og følte meg veldig uvel...formen var litt opp og ned hele natta egentlig og det virker som om kroppen stresser litt...klarer liksom ikke å slappe av i det hele tatt.

Å i dag var eg i grei form når eg sto opp, men litt ut på formiddagen så begynte det igjen.Svimmel og skikkelig utilpass.

Noen som har vært bort i noe lignende og/eller snakket med jm/lege om noe slikt??

eg hovner ikke opp noe, men det som slår meg er sv.forgiftning...?? kan det være noe sånt..??

Håper på svar..for eg er litt bekymret..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har desverre ingen svar til deg men anbefaler deg å kontakte din jordmor eller lege snarest tilfelle sv.s.forgiftn. Slik at du evt får komme en tur på føden til undersøkelse å få utelukket det.

Mulig det kun er kroppen som forbreder seg til fødselen?? Jeg har slitt endel med lavt blodttrykk og svimmelhet pga det.. og stresset endel slik at man ble utslitt... tilslutt gikk d JM antar er slimproppen til meg.. å de siste 4 dagene har jeg gått små bekymret med slimblødning som de over tlf. fra føden til meg mente mest trolig er starten på noe bare.. å ingen grunn til bekymring siden jeg kjenner godt med liv imagen.

Så nå går jeg bare å håper å ønsker jeg skal få vonde nok rier og at ting skal skje endelig.. er 36+? selv også.. å rimelig lei av å gå slik så er klar for å få ut nurket mitt nå :) Åpen for en fødsel fordi om jeg ikke akkurat gleder meg til den.. hehe..

Vil få ønske deg lykke til å håper alt går fint med deg at du har fått sjekket ut dette å at alt sto bare bra til :)

Skrevet

Sannsynligvis ikke noe alvorlig galt, men det er alltid lurt å ta kontakt med jordmor/lege dersom man er i tvil :-)

Skrevet

Er godt med liv i magen...så eg avventer litt.. er mye bedre i formen og..

tusen takk for svar....

Skrevet

første som slo meg var svangerskapsforgiftning, men når det er sagt husker jeg ikke hva symptomene på det egentlig er hehe. Sjekk det ut og hvis du er urolig er det vel greit å ta en telefon.... håper du føler deg bedre nå uansett;)

Skrevet

hei:)

jeg er også veldig kvalm og svimmel på kveldene..var på ullevål igår men de fant ikke no galt så det er kanskje vanlig?

Men ta deg en tur og sjekk så du slipper å bekymre deg..alle er jo forskjellige..

lykke til

Skrevet

Om du blir det når du legger deg ned,så kan det være fordi du ligger på rygg og baby presser på hovedpulsåren din. ;)

Skrevet

det er vel ganske vanlig og bli litt svimmel og uggen innimellom, det som er viktig er at du ikke føler deg utrygg gjør du det så bør du ta kontakt. men er jo ikke dumt og dra og sjekke blodtrykket og hb begge symptomene kan ha noe med dette og gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...