Gå til innhold

har "vært" på ordinært UL idag og er utoligt skuffet og lei meg=(

Anbefalte innlegg

Gjest SweetMommy <3

Jeg kom opp på KK idag for jeg hadde time kl.13.30 så sier det bare at de har gjort en feil med timen de har sendt til meg. i brevet de sendte meg stod det ordinært ultralyd og tid og dato, men jeg ska ikke ha UL for neste uke.

blir så sint, jeg har gått og gledet meg i 1 måned nå fra jeg fikk brev om Ul så må jeg vente en hel uke til=( otroligt frustrerende...

Fortsetter under...

føler virkelig med deg...

jeg skal selv på ultralyd i morgen på kk, da er jeg akkurat 19 uker. Fikk to innkallelser til UL, en den 27 aug og en i morgen, og da jeg ringte sa de at jeg fikk beholde den som var 1 sept siden den passet bedre i forhold til termin... det er jo bare snakk om noen dager forskjell, men utrolig kjipt å vente, hvertfall for deg som har møtt opp og gledet deg til akkurat i dag :(

hvor langt er du på vei da?

Gjest SweetMommy <3

Da har jeg grinet meg til UL på Fredag=) he he de ville gi meg tid på onsdag om en uke men jeg sa at det kunde de bare glemme, at jeg skulle bestille et privat ul i så fall og då gav hon etter og sa jeg kunde få på fredag=) jippi!!!

Gjest SweetMommy <3

Da har jeg grinet meg til UL på Fredag=) he he de ville gi meg tid på onsdag om en uke men jeg sa at det kunde de bare glemme, at jeg skulle bestille et privat ul i så fall og då gav hon etter og sa jeg kunde få på fredag=) jippi!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...