Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

Jeg har brukt pampers siden lille frøkna ble født. og er nå 6 mnd ;)

Men lurer på om det er noen som bruker libero, og er fornøyd med de bleiene? er jo 2 for 1 på rema 1000 på libero, men litt dumt å kjøpte to pakker og ikke bli fornøyd :)

Håper på svar!

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker kun libero vi =) Veldig fornøyd, brukte libero hele veien fra 0 - 2.5 år på førstemann og nå igjen på lillemor... =) Syns det lukter fryktelig urin av pampers... men det er opp å ned fra barn til barn... Prøv, kan jo ikke være værre enn at du finner ut at libero ikke er noe for dere =)

Skrevet

tester begge hver gang vi går opp en str. pampers var best i begynnelsen, men de siste 2 str har jeg brukt libero. mindre lekkasje og bedre passform for lillegull

Skrevet

tusen takk for svar :)

tror jeg prøver en pakke libero jeg da :)

Skrevet

Vi brukte pampers helt opp til nivå 4, men da synes jeg de begynte å lekke mer. Prøvde å bytte over til libero comfort 4 og er kjempefornøyd!! Ingen lekasjer så langt og passformen er kjempebra! Har vel bruk de bleiene i snart 3 uker tenker jeg!

Skrevet

Signerer augustjente (sin mor?). Vi brukte pampers, men de luktet så mye, og virket mye fuktigere enn Libero. Er nå på str. 4 og har aldri problemer med lekkasje.

Skrevet

Vi bruker pampers, bruker vel den mini fra pampers nå. Er fornøyd, ingen lekkasjer, men etter 12 timer om natta, så er lillemann sånn fuktig på rompa når jeg skal bytte bleie. Kjennes ikke så deilig ut. Er det normalt? Uansett, må bytte til en større bleie nå, så da har jeg gått til innkjøp av pampers baby dry bare for å prøve.

Skrevet

Vi har også brukt Libero hele veien. Frøkna er nå 11,5 mnd, og bruker str 4 i "vanlig" bleie og str 5 i Up&Go. Har hatt veldig få lekkasjer, og har aldri vurdert å bytte merke.

Skrevet

Jeg sverger til Landlord. Ingen holder på så mye væske som de.. :)

Skrevet

Hei

Vi brukte libero opp til str 3 og gikk deretter over til pampers pga lekkasje på natt (guttebaby). Ble overrasket da vi byttet, for pampers sine var så myke og tynne i forhold til libero. Mannen min kjøpte nettopp libero ved en feiltagelse og jeg synes de er mye stivere og tykkere enn pampers sine, så for kidden sin bevegelsesfrihet velger vi å bruke pampers active fit. Men libero sine fungerer jo helt greit.

Skrevet

Brukte pampers til lille var 4 mnd, nå er han snart 6 mnd å nå går d bare i libero=)

Syntes de minste liberobleiene var så stive.

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med Pampers! Sverger til de, siden jeg syns Libero bleiene er så stive:/

Skrevet

Jeg har prøvd begge i str 1 og 2. Libero bleiene er ganske harde til en liten baby (sammenlignet med pampers), men har også hatt det problemet som noen nevnte ovenfor, jenta mi er fuktig om morgenen. Kanskje ikke de beste, og slik noen nevner også, de lukter mer urin. Dessuten bretter kanten på pampers bleiene seg bak, noe jeg ikke liker. Libero sitter som et skudd! Til og med etter masse løfting, sparking, rulling osv.

Eneste problemet er at libero sine bleier er så harde rundt beinan tenker jeg, pampers sine er jo bare deilige der:)

Skrevet

Har brukt begge deler, men nå går det i Libero, da hun hadde veldig mye lekkasjer med Pampers..

Skrevet

Jeg liker Libero best. Brukte - og bruker fremdeles det til storesøster på 19 mnd. Til lillebror på 3 mnd liker vi også best Libero.

Skrevet

Libero er uten fuktighetskrem, derfor bruker jeg de eller Landlord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...