Gjest Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Jeg har fått dilla på kokt egg med kaviar!!! NAM!
JenteOgGutterMamma! Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Nei ikke dilla på noen ting jeg, mest antidilla.... har ikke lyst på noen ting om dagen..... Men det pleier å snu når kvalmen gir seg! :-)
78girl Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Hmm....tror ikke det... Om ikke alt av godteri teller. ;-) Men jeg har hvertfall noe jeg IKKE har dilla på...og det er kyllingfilet! Bare tanken på de rå kyllingfiletene får meg nesten til å spy.. ;-)
TiNi88 Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Smeltet ost! Hentet fram det gamle toastjernet fra kjelleren i går kveld, og etter det har jeg nesten ikke spist annet her kommer til å bli mye ekstravekt i svangerskapet gitt. Klarer ikke å slutte å trø i meg kaloribomber ;( Var så ille tidligere i dag at jeg la ost på et fat og smelta i microen la ei brødskive under ostberget bare for at samboer ikke skal tro jeg har blitt gal, men spiste bare osten... Jaja, trøster meg med at jeg sikkert blir kvitt vekta om jeg ammer
Gjest Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 smeltet ost her, dillaen varierer. Har vel mest antidilla...men hvis jeg får dilla så varer den en dag eller to, feks kaviar den ene HELE dagen osv...
flypapir Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Jeg har støtt lyst på skikkelig junk! Hamburger, kebab osv er toppen. Eneste problemet er at jeg blir fryktelig kvalm dersom jeg dytter det i meg.... Var skikkelig på slankern rett før jeg ble gravid (gikk ned 10kg), så dette er kanskje en konsekvens? Prøver å spise fornuftig, men innimellom tar lysten overhånd. Ellers har jeg fått helt avsmak på sukkerfri brus. Brus med sukker er greit nok, men sukkerfri brus klarer jeg ikke tenke på engang...blæ. Vann smaker heller ikke slik det pleier, så jeg har gått fra å drikke et par liter vann om dagen til å få i meg kun et glass eller to...:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå