MammaTherese84 Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 (advarer mot ekle, slimete detaljer...) Jeg var nettopp på do og da jeg tørket meg kom det gjentatte ganger mye seigt slim på papiret....slitesterkt, med andre ord;) MEN det var helt blankt, jeg har hørt at de fleste sier det er litt grumsete farge på d, gjerne blandet med blod....men trenger d å være det? Jeg er så møkklei av å gå rundt å vagge nå, så tar alle tegn som en kjærkommen gave...)
valkyrien Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Det lurer jeg på også, for det samme skjer her idag...
MammaTherese84 Skrevet 31. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2010 Da håper jeg noen kan svare på vårt delikate spørsmål!!
meg og 2 små Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Behøver ikke å være blod i slimproppen nei, min var blank da den gikk i forrige svangerskap, under et døgn før gutten var ute:)
MammaTherese84 Skrevet 31. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2010 Tusen takk for svar:)) Da satser jeg på at det ikke er aaaaltfor lenge til lillegutt kommer:))
Ziz Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Neida.. Det må ikke være blod i slimproppen, men det er ikke unormalt om det kommer litt blod med den Begge deler er like normalt Hvem vet...-kanskje du nå slipper å vagge så mye lenger Lykke til )
MammaTherese84 Skrevet 31. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2010 Tusen takk, Ziz & lille snorkfrøken Godt med noen erfarne damer som har svar på slike spørsmål:))
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 Nei, trenger ikke det,,, jeg har hatt litt av alt, hehe, og nå lurer jeg fryktelig på hvor mye som er normalt, den har gått over 6 dager nå, hvor mye skal det komme liksom? På onsdagen kom det en klump med gjennomsiktig rødt slim, (så litt ut som jordbærgele) etter dette har det kommet grumsete slim med blodtråder og uten, og det kommer mye hver dag, leeeeei!!! Har termin i morgen, og gått med maserier siden uke 32, så hadde ikke gjort noe om han kom nå snart!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 31. august 2010 #9 Skrevet 31. august 2010 Sist kom slimproppen i deler, dagene før var den ganske gjennomsiktig men likevel for " fast" til å være vanlig utflod. Da siste rest kom dagen jeg fødte var den blank med litt blod. Var ikke til å misforstå at det var slimproppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå