Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Vi skal ha kurvfest på jobben neste uke,og da skal alle ha med seg noe,også blir det et slags koldtbord her jeg forstått:) Her er noe av det folk skal ta med seg:reker,kyllinglår,pastasalat og spekemat. Man skal ikke bruke for mye penger på det,og man må passe på å ikke ta med noe andre skal ta med. Og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal ta med,og trenger gode forslag:-)
Tommage♀♂ Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Foccacia-brød Greske kjøttboller Potetsalat Grønn salat
kitty litter Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Eggerøre? Kake? Hjemmelaget potetsalat? Kjøttboller, slike man får til tapas?
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 31. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2010 Jeg må bare ligge til at jeg er en katastrofe på kjøkkenet,og skal jeg lage noe,må det være enkelt og med en oppskrift for idioter:-)
kitty litter Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Foccacia brød tror jeg det er vanskelig å ødelegge.. Søkt på oppskrifter på nettet... Elsker det alle på jobben min ihvertfall...
Gjest irismor Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Kabarè enkelt og "idiotsikkert" :-) Hyl ut så kan du få tips til å lage den enkel og god.
rosa og en blå Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 tacosalat. tacopulver majones rømme mais purreløk en kylling paprika agurk kinakål nachos ved siden av eller knust på toppen.
sillyfilly og Olivia Skrevet 31. august 2010 #9 Skrevet 31. august 2010 Greske kjøttboller er utrolig godt! Og ganske enkelt. Bland 400 g kjøttdeig med gresk dressing(pulver i pose som skal blandes med yogurt). Lag små kjøttboller og stek i panne. Foccacia er også veldig godt. Grillet kyllinglår(sånn lørdags kylling opplegg). Kjøttkaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå