Carina har to små gull Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Så var dagen kommet da og jeg våknet i morges av at jeg hadde skikkelig vondt i magen og jeg var kjempe nervøs. Var sikkert på do 40 gang før klokka ble 11 og jeg kunne hente sambo på jobb. Var full av pessimisme da jeg ble oppropt på gyn pol. Hadde jo våknet idag og hadde overhodet ingen symptomer. "Min" lege som hele tiden har hatt med oss å gjøre hadde et års permisjon så fikk en annen en. Så måtte ut med hele lefsa på nytt ang alle aborter og syklusen min. Til slutt fikk jeg beskjed om å kle av meg og klatre opp i stolen. Jeg var så nervøs at jeg skalv. Klatret opp i stolen og han trådde ul apparatet inn. Gikk to sekund og han sa "ja du er gravid". Det visste jeg jo allerede. Skjermen sto litt på skrått så jeg så ikke skikkelig. Det eneste jeg så var et stort svart hull. Jeg sa a det er ingenting inni der. Sambo avkreftet dette med det samme og det samme gjorde legen. De snudde apparatet mot meg slik at jeg så skikkelig. Og han viste meg foster og hjertet som slo♥ . Trodde første ikke mine egne øyne eller ører. Jeg som var så sikker på at det ikke var liv der inne. Han målte og styrte og fant ut til alutt at jeg var 6+6, den lille var 6,87 mm lang. Så ble satt et par dager tilbake, men det hadde jeg regna med. Så da er termin 22 april, på min kjære bestemors bursdag. Klatra ned av stolen og tårene begynte å trille, jeg ble så utrolig letta. Min aller første ul der det er liv å finne. Så nå kan jeg senke skuldrene litt og kose meg med det som vokser i magen. Fikk med meg et lite bilde av knøttet. Er jo artig å ha Så på sambo at han også ble glad og letta over at det var liv der inne. Så nå måtte jeg bare komme meg til fastlegen å ordne meg med henvisninger til både fødepol og til medisinsk genetisk. Skal følges opp av de. Trodde kanskje han kunne ordne det, men nei. Neste ul blir i uke 12 og da er det fosterdiagnostikk. Jeg mista en sønn i uke 20 av første svangerskap som led av dødelig dvergvekst så derfor skal jeg ha skikkelig oppfølging. Jeg er bare så utrolig letta nå Kjenner jeg har mens murringer, men han tok en gyn sjekk på meg også så regner med det er det som gjør at jeg har litt mens verk nå. Mange klemmer fra meg
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Så godt å høre Masse lykke til videre <3
JenteOgGutterMamma! Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Såå bra! :-)) Skal selv på UL den 9 september og hååper at alt er bra med den lille inni der da! :-)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 SÅ fantastisk, Carina812MA♥gravid♥!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå kan du slappe av og kose deg med det lille bildet!!! Da er vi ganske likt på vei...ligger bare en dag foran deg Er 7+0 i dag og termin 21.04.11. En kjempefin tid å få baby på da Er så glad på dine vegne!!! Jeg slapper litt mer av jeg å...men skal ikke mye til før jeg blir engstelig - man er jo litt rar sånn Masse lykke til videre - vi får følge hverandre
Carina har to små gull Skrevet 31. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2010 takk skal dere ha Ser jeg har skrevet feil. Dnn var 7,87 mm lang (viktig ) Engstelsen kommer nok tilbake den, men idag skal jeg bare kose meg
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Åja En viktig detalj MIn var 6.5 mm å det tilsvarte 6+1 (2) - så det hørtes jo veldig riktig ut da Nyt en deilig dag
Peispå! Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 FANTASTISK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bare å kose seg, prøve å senke skuldrene og ruge i vei:-)))
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 Utrolig masse gratulerer med fantastisk resultat på UL i dag:) Er så glad på dine/deres vegne, kjenner jeg er veldig lettet også..... varm klem fra meg
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 31. august 2010 #9 Skrevet 31. august 2010 åå så utroli herlig;) ble veldig letta å gla på dine vegne nå jeg tror jeg var glad i 2 timer før alle bekymringene mine kom:/ men kan jo ikke gå rundt å ha det sånn her resten av svangerskapet,så håper det kommer seg:) nyt livet å magen din nå vennen<3 stor klem:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 31. august 2010 #10 Skrevet 31. august 2010 Kjære, kjære carina vennen min )))) Åhhhh - så glad jeg er på dine vegne!!! Jeg sitter her og gråter mine gravidetårer, hehe, dette er bare helt fantastisk flott!! Er så utrolig lettet og glad på dine vegne!!! Kos deg og nyt denne dagen nå )) Åh, jeg er så glad, så glad, så glad )) Stooooooooor knuse-kose-klemme-på til deg fra meg...
Carina_2småblå;) Skrevet 31. august 2010 #11 Skrevet 31. august 2010 Så bra da!!! kos deg masse med lille knøttet i magen å så må jeg få si at du har et uvanlig vakkert navn;) he he.
Carina har to små gull Skrevet 31. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 31. august 2010 Tuuuuusen takk skal dere ha ¨ Tror den spenningen tok på idag for nå har jeg akkurat våkna etter en god og lang hvil.
Gjest Skrevet 31. august 2010 #13 Skrevet 31. august 2010 Koos deg masse med spiren Herlig med en liten lur også..(gjeeeesp..tror jeg skal slenge meg litt nedpå jeg også...) ZZZZzzz
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 1. september 2010 #14 Skrevet 1. september 2010 Det var kjempefint Carina Veldig glad på dine vegne klem
K ♥ tærten Skrevet 3. september 2010 #15 Skrevet 3. september 2010 GRATULERER så mye Carina Utrolig herlig å titte innom bli gravid forumet også mangler det mange kjente der Lykke til og kos deg masse i tiden som gravid fremover. Denne gangen skal du se at det går den riktige veien Og selv om du kanskje føler tiden går sakte nå så syntes jeg tiden som gravid gikk altfor fort på slutten! Savner magen litt Selv fødte jeg gutten min for 2 uker siden (hadde egentlig termin imorgen). Han er verdens nydeligste og er så takknemlig for å ha fått en frisk og så fantastisk liten gutt
Carina har to små gull Skrevet 4. september 2010 Forfatter #16 Skrevet 4. september 2010 Heisann Håpefulle K ♥ tærten Deg har jeg tenkt en del på og har vært og vært inne på 3 trimester å sett etter deg flere ganger Gratulerer så kjempe masse med gutten SElv er jeg 7+3 idag og dagene snegler seg avgårde.... Lite symptomer og en haug av bekymringer, men får bare satse på at dette går hele veien Mange klemmer fra meg
♥Axinija♥ Skrevet 4. september 2010 #17 Skrevet 4. september 2010 Så herlig å lese!!! Nå synes jeg du skal senke skuldrene for det er faktisk liv i magen din denne gang, med bankende hjerte og hele pakken! Angående dvergveksten; fikk ikke dere svar på alle prøvene at det ikke var noe med deg og sambo som skulle indikere at gutten fikk denne lidelsen? At det rett og slett var et skikkelig uheldig tilfelle? I så fall må du tillate deg å nyte svangerskapet uten for mange bekymringer....det fortjener du nå! Klart, med alt du har vært i gjennom er det naturlig at du bekymrer deg...men ikke la det ta overhånd! Dette skal gå helt etter boka! Mange klemmer
Mamma's Magic Skrevet 4. september 2010 #18 Skrevet 4. september 2010 Skjønner deg så godt, hvis man har hatt en litt kronglete vei mot graviditeten blir man ekstra nervøs, men det går helt sikkert bra denne gangen. Ville bare si at jeg ønsker deg så masse lykke til på veien. Jeg har ei jente på 6 uker, som jeg endelig fikk beholde etter to MA, og jeg husker deg så godt fra jeg strevde med å bli gravid selv, du hadde alltid go-ord å komme med:) Denne gangen er det din tur, bare vent, om noen måneder er det deg som river deg i håret fordi du er så sliten av skrik og nattevåk:) Klem fra
Carina har to små gull Skrevet 5. september 2010 Forfatter #19 Skrevet 5. september 2010 Stemmer det Axinija Vi er blitt skikkelig utredet i henhold til at vi mista en med dvergvekst. Og der var det ingenting å finne. Så vi fikk fullt grønt lys. Hadde det vært noe å finne hadde det blitt ass befruk. Jeg prøver å tenke positivt Og gleder meg til magen begynner å synes. Synes allerede den er der, men det er sikkert for at jeg er så oppblåst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå