gulda Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Føles som uker siden jeg spurte om menssmerter midt i syklus, og fant ut at jeg antageligvis hadde EL da -men er bare 4 dager siden. Kjenner ingen symptomer, og blir litt frustrert, selv om jeg jo egentlig skjønner at det er alt for tidlig. Symptomer, noen? Når kan man begynne å kjenne litt etter? Jeg har ikke IKM før fre-søn, så er leeeenge til.
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 jeg aner heller ikke om man får symptomer så tidlig, hørt noen får d? har ikm likt som deg. spennende!. ventetiden er nesten uutholdelig! prøve å la dagene gå fort! er meget utålmodig nå.
Jippi-77 Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Jeg har også ikm rundt samme tid som dere. Tror vel det er for tidlig å kjenne symptomer alt nå, men vet jo aldri - noen mener jo de kjenner det veldig tidlig. Selv tror jeg kanskje man kan begynne å lete etter symptomer fra rundt en uke før ikm, men det er jo også veldig tidlig da... Uansett er det spennende!!
yene89 Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Gulda: jeg har hatt sånn småsymtomer som du selv beskrev i lengere tid, har enda avåtil.. håpe det betyr noe positivt:) kjempe spennende, vente tiden er verst, har tatt 2 tester(ikke billig tester) den ene hadde en utydelig strek nr 2, mn den andre var negativ, men så er det jo enda lenge til TR skal komme... disse testen tok jeg i forige uke så, er utrulig spent på ka de mente! har vert veldig kvalm i det siste å øm i brystene også.. )
gulda Skrevet 31. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2010 Oi, så spennende! Jeg kan kjenne litt før mensen, men da kommer det aldri så tidlig! Du da? Får krysse fingrene at det faktisk er baby på vei )
yene89 Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 ja, bruke å kjenne det litt før, mn d variere veldig:) bestilte sånn billgtester her om dagen å nå var de kommet, det gikk fort! *overasket*
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 har igår og idag hatt stikninger i brystene og i underlivet. håper jo d betyr noe! husker ikke hvordan de var sist gang heller. 4 år siden og vel så d. noen som husker hvordan man kjente seg. er vel fra person til person og?
gulda Skrevet 1. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2010 Husker heller ikke, og jeg var gravid i vår/sommer (mistet). Og så skiller det nok veldig både fra person til person, og fra svangerskap til svangerskap. Selv om det siste jeg hadde virket veldig likt det første, ble bare kvalm litt tidligere. Stikkinger kan sikkert være et symptom, og kan være noe annet også. Men det er lov å håpe til det motsatte er bevist! ;o) Jeg fikk skikkelig vondt i ryggen i dag når jeg gikk. Hvorfor det skulle være et tegn, vet jeg ikke, men har ikke et eneste annet symptom, så må jo klore meg fast i det jeg kan finne, he he.. ;o) Nei, må nok bare smøre meg med tålmodighet, og mest sannsynlig så er jeg ikke gravid (for godt til å være sant, liksom).
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 1. september 2010 #9 Skrevet 1. september 2010 hm ryggen! mamma merke de slik den ene gangen har hun sagt! ja man blir sprø av å tenke. synes d er på tide nå 10pp og gir ikke opp håpet. skal på gyn.undersøkelse imorgen for å ha d sjekket. grue meg litt, men slik er d jo bare. sender håp og krysser alt jeg har! vi må høre fra oss vi i " samme båt
yene89 Skrevet 1. september 2010 #10 Skrevet 1. september 2010 ja lykke til oss gyn. har også merket smerter i ryggen i går! men ane ikke koffer. skulle bare ønske at det var den 10 nå!
Ballettmelk Skrevet 1. september 2010 #11 Skrevet 1. september 2010 Kjenner meg igjen i denne tråden.... har IKM i slutten av uke 36 og det er såååå lenge å vente. I følge eggløsningskalkulatoren er den fruktbare perioden nå over, så jeg krysser alt (unntatt bena) for at dette har gått veien!!
gulda Skrevet 2. september 2010 Forfatter #12 Skrevet 2. september 2010 Ja, skulle gjerne koblet helt ut, men det går ikke. Kjenner ikke noe spesielt heller, så merker det stresser meg litt. Hadde mye stikkinger i puppene i går, men har skjønt at det kan være veldig normalt i etterkant av EL, så vente, vente, vente er det eneste en kan gjøre. Og så har jeg ikke tro på at jeg er gravid av en eller annen grunn, så da må jeg vente enda lenger ( Får håpe flest mulig av oss hopper over til 1.trimester snart! )
yene89 Skrevet 2. september 2010 #13 Skrevet 2. september 2010 ja vi får håpe det du vet, når man minst trur man e gravid så e man det e bare så redd for å bli så skuffa igjen! e så gørrkjedelig å få TR!!
gulda Skrevet 2. september 2010 Forfatter #14 Skrevet 2. september 2010 Ja, frykter virkelig TR nå! Føler meg virkelig ikke gravid, men skuffelsen over TR kommer til å være enorm. Var dere som meg, at når dere var små så trodde dere at baby nermest kom på bestilling? Ikke noe problem. En dag fikk man lyst til å gifte seg, og da fant man en mann. Og så ville en bli gravid, og litt etter var babyen der. Så enkelt..;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå