Gå til innhold

Hva tror du det blir?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så sant alt går som det skal, og den lille babyen blir i magen da :-)

Med Linnea ble jeg veldig kvalm med en gang (4-5 uker), og var utrolig trøtt hele tiden, og puppene var utrolig ømme.

Denne gangen har jeg så og si ikke merket noe. Jeg er litt trøttere enn vanlig, og svake menssmerter innimellom. Ellers så fryser jeg en del, men det har kanskje ingen sammenheng?

Nå tror jeg at det er en liten gutt inni der, en følelse jeg har. Men samtidig har jeg alltid tenkt at jeg kommer til å få to jenter. Det gjenstår bare å se! :-)

Hittil så virker dette svangerskapet mye lettere enn forrige, håper det fortsetter ;-)

Hva tror du gjemmer seg i magen? Gutt eller jente? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har faktisk ikke tenkt noe særlig på det men hadde vært kos med jente (har gutt fra før) men alt er like velkomment :)

Skrevet

Jeg har heller ikke tenkt så mye på det. Har en av hver fra før, og begge svangerskapene var ganske like. Dette svangerskapet har også sålangt vært ganske likt...litt mindre ømme pupper, kanskje - jaffal foreløpig (er bare i uke 8)...

Har mest guttefølelse denne gangen, tror jeg...Blir kjempespennende å se...tror ikke jeg klarer å la være å sjekke på ordinær UL...når vi kommer så langt da :)

Skrevet

Jeg har ikke tenkt så mye på det ennå, men tror egentlig litt gutt igjen.... ;-)

Da jeg gikk med jenta var jeg ikke kvalm en eneste dag..... med gutta var jeg kvalm fra uke 5 - 6 til uke 19 - 14 - 14 - 17.... nå har kvalmen kommet for fullt igjen, og går uvel mesteparten av dagen!

Her betyr det mest at alt går bra og at babyen er frisk, men hadde selvfølgelig vært litt ekstra stas med ei jente til! :-)

Det er like stort hver gang, uansett kjønn! :-)

Skrevet

Jeg blir mest overraska om det blir jente siden jeg har gutt frsa før og sånn sett vet at vi kan å lage gutt :-P men føler liksom at sannsynligheten for gutt er større...er ikke det sånn da? At hvis man har gutt fra før så er sannsynligheten for å få det igjen større enn å få motsatt kjønn? Har lest noe sånt engang..

Skrevet

Vi er nok alle enige om at det spiller egentlig ingen rolle hvilket kjønn det er, så lenge alt er bra og at barnet er friskt og raskt.

Men på en annen side er det gøy å ha av begge kjønnene:)

Har en gutt fra før og blir like glad for en gutt til eller om det blir ei jente.

Sist hadde jeg skikkelig guttefølelse og det ble gutt, denne gangen har jeg jentefølelse. Så får vi se da, om magefølelsen min stemmer. Leeeeenge igjen til jeg får svar på det:)

Skrevet

Jeg har ikke så mye følelse egentlig. Vi hadde bestemt oss for at det skal bli ei jente på en måte. (vet det høres dumt ut;) Tenker bare jentenavn og ser på jenteklær. Dette er for at svigermor skal få jenta si. Hun har to gutter, og ønsket seg så sårt ei jente. Men jeg har oppdaget at jeg sier han når det er snakk om bebyen i magen, så det blir velig spennende å se. Jeg blir lykkelig uansett, bare h*n er frisk og blir aktiv og rampete som sin mor og far :P

Jeg er litt kvalm, men ikke spykvalm enda. Har ikke spesielt ømme pupper heller, men er utrolig trøtt og hormonell ;p

Noen som har en følelse at at det er to?

Ingen følelse her, men moren min har ventet lenge på at det ska komme tvillinger i familien (hun har etter sin egen mening vedig god intuisjon....)

Jeg skulle egentlig hatt en tviling, så jeg har definitivt genet for det. Men håper nester ikke på det, for da må vi flytte og legge om planene litt :P

Skrevet

har ingen følelse for det ene eller det andre, men ville syntes det var artig med en gutt til:) Unødvendig kanskje å legge til at en frisk unge vil være fantastisk uansett kjønn, men har såååå lyst til å unngå en pubertetsjente i framtida... (tihi)

Skrevet

Når jeg var gravid med førstemann så bare viste jeg at det ble gutt, fikk liksom et 6 sans øyeblikk, å det kom en gutt:) Denne gangen har jeg ikke følt noe enda, selv om vi snakker om det som om det skulle komme en gutt til.

Ønsker meg like mye begge deler denne gangen, første gangen ønsket jeg meg gutt.....:)

Gleder meg til å finne ut av det, men det er lenge til er bare 5+4:)

Skrevet

tror det er jente, selvom jeg har sagt alltid at jeg bare kan få gutter hehe..har en gutt fra før av, så vi får se:)

har funnet jente navn som jeg er sååååååååååå fornøyd med og helt forelsket i så håper litt det er jente men spiller ingen rolle for oss:)

Skrevet

Hei HI, jeg kunne skrevet nøyaktig det samme som deg!

Når det gjelder puppene har jeg hørt det er mindre vondt 2. gang de forbereder seg på baby,

Er bare 4+5, så det er lang tid å lure på ;)

Skrevet

Jeg har trodd gutt helt til nå, men begynner å tenke att det kanskje er en jente... Har 2 gutter fra før, og syns det er litt annerledes denne gangen...:) Blir spennende å se...:)

Skrevet

spiller ingen rolle hvilket kjønn babyen er så lenge den er frisk:-) men magefølelsen sier gutt:-) spennende å se på ultralyden om ett par mnd:-) sist visste vi ikke noe før babyen kom ut men da sa magefølelsen jente å det ble det;-)

Skrevet

Jeg tror faktisk det er ei jente denne gangen til tross for at familien til sambo ikke klarer å få til å lage jenter.

Svigermor kommer til å bli hoppende glad tenker jeg ;O) MEN jeg tenker mest på guttenavn da. Og får mange år siden sa jeg til ei veninne at jeg kommer til å få 3 gutter.

Jeg har hatt rett på mine 2 barn, hadde guttefølelse på dem begge.

Skrevet

Har jente fra før, tror det kommer jente igjen.. Er i hvertfall like sykt dårlig.....blir spennende å se.....

Skrevet

Hei

Jeg har en gutt ( 5 år) og en jente (2 år) fra før. Med gutten var jeg i fin form hele svangerskapet, med jenta var jeg dårlig fra uke 8-16. Spydde masse og var sliten. Er nå i uke 7, og føler meg mer som i første svangerskapet enn i andre. Det blir spennende å se kjønnet etterhvert. Skal på privat UL allerede i uke 12, men da er det jo temmelig usikkert på om de kan se kjønnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...