Gå til innhold

ultralyd i morgen - holder på å forgå av spenning!!!!

Anbefalte innlegg

Blir det en gutt til , eller ei lita jente????

Er såååå spent !!

Har to gutter fra før , så jeg legger ikke skjul på at jeg ønsker meg jente denne gangen! (har hatt en ul i uke 14 uten å se kjønn , da var alt fint)

Men det blir jo selvfølgelig supert med en liten gutt til også ! :)

Får finne noe fornuftig å bedrive tiden med - *spent *

Fortsetter under...

Jeg kjenner følelsen!!!

Vi skal på ultralyd i over i morgen, og jeg er så himla spent! Tenker på det hele tiden.

Håper på å få se kjønnet, og det blir helt snodig å få oppleve og se den lille der inni magen. Tenker det blir litt lettere å forholde seg til hele situasjonen. Spent, spent, spent!!!

Vi får holde ut, la oss høre i morgen hvordan det gikk! Så skal jeg oppdatere på torsdag.

T

Masse masse lykke til i morgen og håper du får en fantastisk opplevelse på UL:) Så får vi høre etterpå om det blir en liten med tut eller trakt:)))

Klem fra meg:)

jeg skal også på ultralyd i morgen :))) og jeg har også to gutter fra før :)

håper denne dagen går fort så jeg kan møte opp på kk i morgen kl 11 :))

holder på å dø av spenning :P

magefølelsen sier jente, ringtesten sier jente hver gang, så blir spennende å se hva ultralyden sier :))

lykke til til deg også :)

Jeg har også UL i morgen!!! Gleder meg masse og gruer meg litt :) Blir jo spennende å se om alt står bra til. Jeg er gravid med tvillinger, så har sett de i uke 12 også, men veldig spent denne gangen hvor det blir litt mer som sjekkes.

Annonse

Jeg har også UL i morgen!!! Gleder meg masse og gruer meg litt :) Blir jo spennende å se om alt står bra til. Jeg er gravid med tvillinger, så har sett de i uke 12 også, men veldig spent denne gangen hvor det blir litt mer som sjekkes.

Lykke til!

Skal på fredag og er dritnervøs og spent. Håper bare alt er bra. Ikke vært på tidlig UL og ikke hørt hjertelyd. Nerver!

Jente fra før, og håper litt på jente denne gangen også.

ja da har vi fått vite at gutt nr.3 er på veg ! :))

Må nesten le litt , det var kjempetydelig at det var en gutt med tuten rett ut hehe

Ellers var alt bra og lillegutt turnet rundt inni der .

Lykke til alle dere andre som skal på ul snart . :))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...