Gå til innhold

Jeg var faktisk GRAVID!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge vært superfrustrert fordi Tanterød ikke har vært innom på 3 mnd. Og alle tester har vært negative.

Ingen Tanterød

Ingen positive eggløsningstester

Ingen positive graviditetstester

Mange symptomer på graviditet

= Frustrasjon

Så til slutt bestemte jeg meg for å bestille en legetime, og fastlegen min ville at jeg skulle ta en del blodprøver.

I dag kom jeg tilbake for å få resultatene. Han var litt usikker på hva de betydde, og han spurte om jeg var sikker på om at jeg ikke var gravid.

Han ville at jeg skulle ta en urinprøve så vi kunne utelukke graviditet.

Jeg var vel egentlig ganske sikker på at den kom til å være negativ, men nei.

DEN VAR POSITIV!!

Stakars damen inne på labben, jeg satte meg ned å begynte å tute med en gang hun fortalte meg det.

Så nå kan jeg nesten ikke vente til kjæresten kommer hjem!!

Jeg har tatt en CB med ukeindikator, og den viser at jeg er mer enn 5 uker på vei. Så det er alt jeg vet:-) Om 2 uker skal jeg tilbake til legen og bestlle en ultralyd, så vi vet litt mer om hvor langt jeg er på vei.

Dette er så spennende! Jeg kan nesten ikke tro at det er sant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!! Så fantastisk!

Masse lykke til!

Skrevet

Oi! Gratulerer! Ikke dårlig måte å bli kvitt frustrasjonen på.. ;o) Nå ble jeg misunnelig nå! He he.. Da må du nyte tiden fremfor deg noe vanvittig! :o)

Skrevet

Tusen takk:-)

Det tar nok litt tid før det går opp for meg, og til jeg tør å tenkte på fremtiden. Det er så uvirkelig enda.

Sender masse babystøv til dere!!

Skrevet

Gratulerer så masse med positiv resultat:) Er jo faktisk en del som ikke skiller ut hCG før det har gått ganske så lang tid over IKM:)

Masse lykke til videre i svangerskapet og koz deg masse:)

Skrevet

Gratulerer med spire! :) Har mannen kommt hjem enda? ;)

Skrevet

hehe..nei, han kommer hjem rundt 16.00.

Så nå driver jeg med husvask for å få tiden til å gå;-)

Skrevet

Lurt :) Å spennende å høre fra deg etter han har kommt hjem :):) Du får vaske videre du da!

Skrevet

åå gratulere så masse :)

koselig, er det nr1 ?

Skrevet

Ja, det er vårt første barn. Vi bestemte oss i Mai for at nå var vi klare. Så denne dagen har jeg ventet på lenge:-)

Det er fortsatt uvirkelig. Siden legen ikke vet hvor langt jeg er på vei skal jeg få en ultralyd om ikke lenge, så det gleder jeg meg til:-) Da blir det nok mer virkelig:-)

Skal gi lyd fra meg når hemmeligheten er avslørt;-)

Skrevet

Sluttet på p-piller i mai og begynte å prøve i juni..så det gikk ganske fort vil jeg si:-)

Nå er mannen kommet hjem og han har et smil som går fra øre til øre!

Han hadde tenkt på meg i hele dag og lurt på hvorfor jeg ikke hadde ringt. Var redd det var dårlige nyheter! Men håpet at det var gode nyheter som jeg ville fortelle ansikt til ansikt.

Gaven fungerte bra:-D

Skrevet

så bra!!! :) hehe....Nå har dere mye koselige stunder fremover :) Gleder meg til jeg blir gravid igjen :):) Lykke til på 1. trimester !

Skrevet

Gratulere so masse! :) Ei gledeleg overrasking det :)

Ve tru at kjæresten vart kjempeglad og overraska? :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...