mamseeeen Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 i uke 16. Altså det er ikke frisk blod, men mer sånn brunt/gammelt. Har ikke hatt blødning tidligere i dette svangerskapet. Heller aldri i de 2 tidligere svangerskapene. Så nå er jeg bekymret Ringte legen og han sa jeg ikke skulle tenke så mye på det så lenge det ikke er friskt blod. Har også vondt/krampeaktige smerter i korsryggen, men dette var visst helt normalt ifølge legen! Kjenner ikke liv enda, så tenker mye på at noe er galt... Noen andre som har opplevd dette? Hva sier dere, skal jeg kontakte sykehuset? klæm!
*Smiley* Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Jeg hadde dette i uke 21.Ringte føden og fikk beskjed om å ta det med ro.Er sykemeldt nå. Får ikke lov med samleie heller. Dette høres ikke alvorlig ut , det er gammelt blod.Men følg med på hvor mye det er snakk om. Du kan bestille deg privat ul hvis du er bekymret eller bestille deg en angelsound som du kan høre hjertelyden med Dette går nok bra.Masse lykke til:)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Hvis du ikke hadde vært gravid nå, hadde du skulle hatt mensen nå da? Jeg får skikkelig vondt i ryggen og magen hver eneste gang jeg egentlig skulle hatt mensen nå. Og legen din har rett i at du bør slappe av og ikke tenke så mye på det når det ikke er frisk blod. Men hadde jeg vært deg hadde jeg ringt sykehuset om råd så kan de bestemme om du skal komme inn til en sjekk eller ikke. De vet nok mye mer om dette enn vi på nettet så Er sikker på at alt er bra. Lykke til!
mamseeeen Skrevet 31. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2010 Takkar for oppmuntrende svar. Det er lite som kommer, kun når jeg tørker. Ta det med ro? Får prøve på det da.. Skal til jordmor neste mandag så håper hun kan gi noen svar Ultralyd om 14dager. Utrolig hvor mye man skal bekymre seg for når man har disse små i magen <3 Lykke til til deg også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå