Gå til innhold

Har vært på Akupunktur :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på modningsakupunktur/forberedene i dag, og kjenner jeg har masse kynnere, så blir spennede og se om det blir fødsel på meg snart :) Har stor tro på akupunkturen, ettersom min søster fødte dagen etter med begge sine 2 :) noen andre med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde min første time onsdag forrige uke, skal ha neste time i morgen. etter akupunkturen sist uke har jeg merker sterkere og hyppigere kynnere.. på kvelden kommer de nesten regelmessig med 15 min mellomrom :)

Har to venninner som også fikk modningsakupunktur. Hun ene fødte på termindatoen, hun kom seg aldri til sykehuset for hun fikk pressrier med engang og fødte dattra si på sofaen hjemme med mannen som jordmor :)

Hun andre fødte 10 dager før termin og hun kom seg heldigvis på sykehsuet, men ikke lengre enn til toalettet på føden! Det tok 15 min så var sønnen ute :)

Begge to beskriver det som VELDIG vondt siden det gikk så fort, men de syns det var godt å bare bli fort ferdig :)

Skrevet

Jeg skal på min 4. akupunkturtime i morgen, jeg kjenner ingenting.. Er nå 6 dager på overtid..

Skrevet

Jeg har også vært på fire timer (riktignok bare to av de fire med modningsakupunktur) Har kjent litt mer kynnere og stikkinger og nedpress, men ikke noe veldig. Ifølge akupunktøren har det ikke noe å si for at fødselen kommer raskere igang, men at når den først er igang går den raskere fordi livmoren er "klargjort" og hver rie mer effektiv, pluss at man kan hindre mye rifter og sånn. Håper det stemmer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...