modnas Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Kremt kremt, bare lurer på en ting. Vaska klær sammen med min meget hjelpsomme to-åring, og når jeg nå åpna maskina viste det seg at ho har tatt med en bleie i vasken... Alt er fullt av sånn bleie-gugg. Lurer på om det går over hvis jeg bare kjører maskina en gang til?? Eller om jeg må henge det opp, tørke det. børste det og så prøve å kjøre det en gang til...
carina86 Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 been there done that. hos meg holdt det ikke å vaske på nytt, jeg måtte henge opp å børste/riste og plukke av å så vaske på nytt... nå følger jeg myyye bedre med når jr hjelper til! (tanken på at han skulle ta med en bleie hadde aaaaaldri slått meg) lykke til
Jenteflokken Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Har opplevd det samme jeg og, kjørte vasken en gang til men det hjalp ikke så mye. Måtte tørke og så riste/plukke av resten gitt. Det sitter ganske greit fast. Godt å høre at det ikke bare er her i huset vi kløner litt noen ganger da hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå