Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 He he.. En fysisk umulighet:) MEN, den kan komme inni øregangen din, og ikke komme seg ut igjen. Hadde ringt legen for å skylle øret om jeg var deg:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Haha! Inspirert av det andre innlegget om hun med krypdyr i rumpen? Hvis det er seriøst så skyll øret godt med vann. Nei den kan ikke gå igjennom
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Haha det var morsomt. Ler så eg rister!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Om dette ikke er tull ville jeg ringt legen å bedt om skylling ja. De kan legge egg der inne.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Hvis du tror det, så er det slett ikke umulig at den går gjennom og kommer ut på andre siden, nei....
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 neida.. de legger ikke egg der inne!! men jeg ville nå tatt en tur til legen for å få plukket det ut, jeg har hatt en møll i øret. meget ubehagelig. men helt ufarlig. legen pillet den ut med en lang pinsett. gikk veldig greit. selv om det var rimelig traumatisk mens den var der inne!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #9 Skrevet 31. august 2010 Vet om en som fikk en edderkopp i øret. Gjorde ikke noe med det. Seneer (uker/mnd) fikk hun en byll på "kinnet" like ved øret. Det var vel en klump på 2-3cm. Gikk til legen og de skar den opp, og ut kom det tusenvis av små edderkopper. Så gå til legen, de formerer seg ja!! (blir kvalm her jeg sitter)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #10 Skrevet 31. august 2010 Da må du i såfall være passe tom i hodet om den skal gå gjennom
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #11 Skrevet 31. august 2010 Tja, man vet jo aldri hva krypdyr kan finne på:-D Ikke uten grunn at det heter krypdyr så.....fnis... Regner m at trommehinna din er hel - da er du i så fall en smule tryggre. Sorry...ble litt lattermild her altså. men ta det helt m ro, gå til legen så får denne plukke ut krypet, ev skyllle det ut
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #12 Skrevet 31. august 2010 Krypdyr er slanger og slikt. En flue er et insekt. En edderkopp er...en arakno-ett-eller-annet. Jeg har også hørt vandrehistorien om edderkoppen i øret og byllen med eddrkopper. Morsom, den
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #13 Skrevet 31. august 2010 se for meg "tusenvis" av edderkopper på legekontoret,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå