RockMyWorld Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Hadde i går en liten blødning ifm sex. Flere som har opplevd dette? Har ikke blødd noe som helst tidligere i svangerskapet og har heller ikke blødd mer enn det etter sex i går. Var faktisk å så et hjerte som slo senest i går, men så blir jeg jo litt usikker allikevel.... Flere som har opplevd lignende?
lykkebarn90 Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Har ikke opplevd det, men hørt mange sier at det er normalt. Dette er på grunn av overømfintlige og lettblødende slimhinnener når man er gravid Klem
78girl Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Har ikke hatt noen ordentlig blødning, egentlig, men litt brunaktig "slim" dagen etter sex... Er visst normalt...prøver å ikke bekymre meg, jeg... (ikke lett, altså...)
RockMyWorld Skrevet 31. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2010 Takk for svar jenter. Ringte gu min tidligere i dag og hun forsikret meg om at dette var svært vanlig, og spesielt ifm sex. Så da slapper jeg av.... (for denne gang). KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå