♪ ♫ ♪ Lille Trompet ♪ ♫ ♪ Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Ikke misforstå, jeg elsker å ha masse sex, og det har vi jo, men nå har jeg ikke gått på pillen siden jul, og det klaffer jo ikke! Vet jo godt at det er fryktelig mange her som har gått mye lenger enn 8 måneder, men nå synes jeg det begynner å bli tungt! Har så innmari lyst på en liten baby i magen! Forrige gang klaffet det 13 dager etter jeg slutta på pillen, så jeg vet jeg er utålmodig, men nå er det vel snart på tide at kroppen min skjønner greia! Denne måneden har jeg tatt dobbel dose folat og tar Solvipect 3 ganger daglig frem mot eggløsning som skal være i slutten av denne uken. Tenk om det hadde klaffet denne måneden... Da hadde det blitt termin i slutten av Mai! Kan ikke tenke meg noe mer perfekt!! Er det noe mer jeg kan gjøre? Tips og råd tas imot med stor takk! Hva gjør dere andre? Flere som kjenner frustrasjonen?
Ster IL Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Hva jeg gjør? Betaler dyre dommer for å sette inn donoregg, dette etter flere dyre prøverørsforsøk. Ble gal jeg og, tok over 12 år.
♪ ♫ ♪ Lille Trompet ♪ ♫ ♪ Skrevet 31. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2010 Huff da! Takk for at du setter ting i perspektiv! :-) Jeg har jo klart det før, så det klaffer nok etterhvert for meg uansett! Da skal jeg jammen meg sette igang med å heie på deg, helt frem til mål!! Klem til deg!
Ster IL Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Klarte bare ikke å la vær å svare når du spurte hva andre gjorde:-) Ordla meg litt feil, jeg er i mål, fikk tvillinger etter eggdonasjon får snart 1 år siden. Har ett egg på frys, men skulle det ikke bli noe av så har jeg jo nå 3 herlige barn. Lykke til for deg også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå