nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Har siste 2-3 dagene hatt harde kynnere som har kommet og gått. Har vært regelmessige med 10 min i mellom i timesvis for så å ta lange pauser og starte opp igjen. Nå i dag har jeg plutselig måtte bytte truse 2 ganger pga den har blitt helt våt. Lukter i grunn ingenting av det som kommer ut. Er bare vått. Gikk for å skifte i sta og da dryppet det faktisk et par dråper i toalettet (ingen farge) samtidig som jeg fikk et kraftig nedpress i magen. Har litt småkynnere enda samt en del tak i ryggen, men ikke noe kraftige greier. Noen som vet om det kan være en beskjeden vannavgang eller er det normalt men vannaktig utflod i slike mengder?? Har 19 dager til termin, men har aldri hatt vannavgang før fødsel var skikkelig i gang før.
3barnsmor :-) Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Når jeg skulle ha nr 1 så lekket det først litt i trusa, skiftet, våt igjen, satt leeeenge på do, for hver gang jeg reiste meg så lekket det...(ingen farge) Hadde ingen kynnere eller noe tegn på fødsel. Men lekket litt hele tiden. Ringte føden og de trudde da at vannet hadde gått. Inn til skjekk og det hadde det.. Ble lagt inn pga avføring i vannet.(miss farget). Men ingen kynnere eller rier, så ble satt igang ett døgn etter på.. Så ring føden for det høres ut som om vannet ditt holder på å gå... Lykke til :-)
lykkelig med2 gutter Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 høres ut som du lekker litt vann trur det kan være lurt å dra inn til en sjekk!
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 som du beskriver det så har vannet ditt gått. Du bør kanskje ringe til føden og fortelle. Vet om mange som har vannavgang før riene starter.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 jeg lakk sånn forrige gang, bare så lite at et bind tok det.. så gikk jeg til føden for sjekk, hun kjente på hodet til babyen og SPLÆSJ, der gikk resten..hehe
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 31. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2010 Er liksom litt redfor å rope ulv, ulv her. Ser for meg at jeg kommer til føden for å bli sendt hjem igjen. Har ikke kommet mer nå, men ble plutselig skikkelig dårlig i magen og kvalm. Takene i ryggen har åsså blitt litt hardere. Men om det skulle være vannavgang så er det vel ikke farlig å se an noen timer hjemme eller?
Lotta2010x2012 Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Jeg har aldri født altså, men redd for å rope ulv ulv skal du ikke være. Selv om du ikke kanskje har kommet så langt i "fødselen" må det være deilig bare å vite om det er noe på gang eller ikke. Tenk hvis det ikke kommer mer på flere dager, da burde du jo absolutt vært inne til en sjekk om hva dette er=) Jeg er så spent, kom igjen å ta en tellefor ihvertfall:P
3høstjenter Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 Det er nok vannet ditt som har gått. Hadde det slik med mine to forrige, vannavgang på begge, litt rier. Så gikk det noen timer før riene satte skikkelig inn. Lykke til:)
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 31. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 31. august 2010 Fikk omsider ringt føden og de mente jeg skulle se det an om det kom mer eller om riene økte. Har hatt på truseinlegg hele dagen nå og virker ikke som det har kommet mer. Er ekstremt kvalm og har ikke klart spise noe siden i formiddag og har fortsatt tak i ryggen og nede i magen nå og da, men ingenting som tyder på fødsel med det første :/ Tusen takk for alle svar
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 31. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 31. august 2010 Fikk omsider ringt føden og de mente jeg skulle se det an om det kom mer eller om riene økte. Har hatt på truseinlegg hele dagen nå og virker ikke som det har kommet mer. Er ekstremt kvalm og har ikke klart spise noe siden i formiddag og har fortsatt tak i ryggen og nede i magen nå og da, men ingenting som tyder på fødsel med det første :/ Tusen takk for alle svar
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 31. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 31. august 2010 Fikk omsider ringt føden og de mente jeg skulle se det an om det kom mer eller om riene økte. Har hatt på truseinlegg hele dagen nå og virker ikke som det har kommet mer. Er ekstremt kvalm og har ikke klart spise noe siden i formiddag og har fortsatt tak i ryggen og nede i magen nå og da, men ingenting som tyder på fødsel med det første :/ Tusen takk for alle svar
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 31. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 31. august 2010 eheh... pc som hengte seg litt opp her
Lotta2010x2012 Skrevet 1. september 2010 #13 Skrevet 1. september 2010 Oki, du får si ifra hvis det skjer noe mer da:) Lykke til!
3 søte jenter♥ Skrevet 1. september 2010 #14 Skrevet 1. september 2010 Begge mine fødsler starten på den måten du beskriver. Kom bare litt vann i gangen. Ganske mye senere startet riene. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå