Gå til innhold

Erfaring med LadyComp/BabyComp/Pearly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noken som har fått bekrefta svangerskap med slikt?

Har no komt så langt i syklusen at alle lysa på LadyCompen min blinkar (misstanke om svangerskap). Kor lang tid vil det ta før det blir avkrefta/bekrefta? Og er det noken som har opplevd at det ikkje stemmer når det er avklart?

Grunnen til at eg lurer, er fordi eg i går testa negativt med graviditetstest...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte babycomp for noen år tilbake, jeg var i en sånn " blinke situasjon", der alle lysa blinka i et to- tre dager, for så at de lyste konstant (= gravid). De fortsatte å lyse gravid de påfølgende dagene. Etter noen dager tok jeg en CB, den var negativ. CB fortsatt negativ noen dager etter det, så jeg var ikke gravid. Tror den lyste gravid i en mnd (jeg var fortsatt ikke gravid). Så, min erfaring er at den kan lyse gravid, selv om man ikke er det.

Skrevet

Bruker babycomp. men syntes den var fryktelig treg til å bekrefte graviditet. bekreftet kanskje 1 - 1 1/2 uke etter at graviditets test viste positivt.

Skrevet

Jeg bruker babycomp. Den har nå blinket i ca en uke.. Er 4 dager oer IKM o den blinker fortsatt... Har neg graviditetstest..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...