Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for lykkeønskninger :)

Ja jeg er nok en smule nervøs ja... skikkelig vondt i magen. Men sitter med en dårlig følelse. Kanskje fordi at når jeg idag våkna så hadde jeg og har ingen symptomer. Har hatt ømme pupper, men de er normal idag. Føler meg overhodet ikke gravid.

En time til jeg skal hente mannen npå jobb. Har time 1130 og det går jo bare ikke fort nok.

Husk at symptomene kan komme og gå litt:-)

Og ikke alle kjenner noe i det hele tatt...

Skjønner uroen din, det blir vel lettere slik for oss som har mistet noen ganger før...

Du skal se at alt bare er velstand, og at lettelsen er enorm etterpå:-)

Vi satser på at alle gode ting er 3<3

Goooood klem!

Masse lykke til, Carina 81_2MA♥gravid♥

Ja, symptomene kommer og går litt - jeg føler også det. Det er litt frustrerende, syns jeg...for man blior så engstelig med en gang man ikke kjenner noe. Men prøv å holde motet oppe, Carina - -du skal se at det banker et bittelite hjerte der inne likevell :) Jeg skal tenke på deg :)

Klem,

Vet hva du tenker på Carina. hadde det slik her om dagen selv. Ingen symptomer i det hele tatt.. Gå fra å være konstant kvalm og ømme pupper til ingenting er litt frustrerende. Men det er vel slik vi tenker vi som har godt igjennom litt fra før.

Men to dager nå så skal jeg si deg symptomene er tilbake. Kvalm som bare det, og puppa er så ømme og vonde på natta at fy.

Så jeg er sikker på at alt har gått bra med deg idag jeg :)

Ønsker deg masse lykke til fremover.

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...