Chickenmum Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Minstemann har tydeligvis tenner på gang. Ser et lite hull i tannkjøttet, så den første tanna er på vei. Men han sover så utrolig i forhold til normalen. Tidligere hadde vi ei nattamming på natta, men nå spiser han opptil tre. Og jeg er såååå trøtt! Hvor lenge vil dette stå på, og er det bedre å ikke tilby puppen?
Formerly known as Tina Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Jenta mi gjør akkurat det samme for tiden. For 2 dager siden brøt tanna kjøttet og det virker som om det begynner å bli litt bedre nå. Jeg endte opp med å ha henne i senga nesten hele natta. Føler det er bedre å gi pupp fordi det virket som om det var nærheten hun først og fremst ville ha. Valget står vel mellom å gi pupp eller måtte være våken og prøve å få babyen til å sove....
AngryBird Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Sånn har det vært for snuppa mi og. Rundt tannfrembrudd er hun veldig urolig. har som regel vart en natt eller to. Jeg har valgt å amme de nettene sånn som personen over meg også har gjort. Har prioritert å få lille til å sove så dagen etter blir grei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå