beggeto Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Jenta vår blir 3 i desember og har akkurat begynt på stor-barns-avdeling i barnehagen. Den sekken hun har nå er alt for stor til at hun kan bære den selv. Den er dessuten ikke noe god å bære, veldig billig sekk. Siden hun var 1 år da hun begynte i bhg valgte vi en sekk som var stor nok til det hun skulle ha med seg, siden hun uansett ikke kunne bære selv. Har ikke vært noe problem, vi har stort sett bært den for henne. Men nå skal de plutselig på tur i barnehagen og skal ha med sekk med både mat og drikke og varme klær. Det er kanskje på tide uansett at hun får en bedre sekk som hun kan bære selv, vi er en del på turer. Men finnes det en sekk som er stor nok til å romme det jenta trenger samtidig som den er liten nok til ei lita jente som ikke har blitt tre enda?? Syns ikke den skal være alt for dyr dersom det er sånn at den bare varer i to år.
*Rutletutt* Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Vi har hatt Bergans sekk til gutten vår som han brukte i 3 år i bhg. Nå har lillesøster som akkurat fylte 3 år overtatt denne, i og med at storebror er blitt skolegutt og fått ny (Bergans) sekk. Veldig bra sekk, akkurat passe stor og god og bære for en liten rygg. Den holder seg bra og ser nesten ny ut enda til tross hyppig bruk. Husker ikke pris (han fikk den i gave, men jeg så den i butikken rett før), men den var ikke avskrekkende dyr syns jeg å huske - rundt 300,- tror jeg..?
verdens heldigste mamma Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Her har vi også de minste Bergans-sekkene, og de er helt supre! Tåler "alt" og er gode å bære, noe som er viktig for at turopplevelsen skal være så god som mulig. Veldig fint at de (som med voksen-sekker) kan strammes intill ryggen hvis de ikke er fulle. ca. 350 ligger de på, tror jeg. En god investering!
ToillSjur Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 vi kjøpte en Bergans sekk til datteren vår som fylte 3 år i sommer. Den er på 10 L. Kostet 299 på Obs. Kjempefin! sitter kjempebra på . men når vi var på foreldremøte og de i bhg fortalte alt de skulle ha plass i sekken, sa jeg at det har jeg ikke sjangs til. Jenta mi er liten av seg og hun får ikke plass til ullklær, ekstra sett klær , matpakke, termos og sitteunderlag. så de sa at de voksne fikk ta det de små ikke fikk plass til i sine sekker når de skulle på tur. Men enden på denne visen er at jeg anbefaler Bergans sekken
Gjest Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Snuppa her har Bergans 812 Nordkapp jr. 12 liter. Har den i fargen pink camo og er super-fornøyd med sekken sin. God å bære og plass til overraskende mye! Anbefales! Veil pris på www.bergans.no er kr 300,- og det er den ærlig verdt!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Jenta mi på 2,5 år har beckmann sin 10 L, og den er det ikke plass til så mye i... Eldste 4,5 år har beckmann sin 12 L, og den er det plass til MYE i. Han går mye på tur i barnehagen, og oppi sekken har han byttetøy, drikkeflaske, og matboks, og enda er det plass til mer. Veldig fornøyd med denne, og angrer på at jeg ikke bestilte slik til jenta mi også.. http://www.flust.no/sport-og-fritid/turutstyr/sekker/beckmann-barnehagesekk/
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Sønnen min har Berganssekk og den er både han og vi veldig fornøyd med. Han har bært den siden han var 2 år gammel..
Aliena Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 Kjøpte helsport elg, som fikk best i test av foreldre og barn. Veldig fornøyd med den. http://www.testvinnerene.no/2008/08/elg-15-l-helsport-barnehagesekk/
Ksenia & Anjem Skrevet 31. august 2010 #9 Skrevet 31. august 2010 Bergans 10 Liter- den aller minste..Gutten min eeeelsker den og er såå stolt av sekken sin...den sitter kjempefint på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå