Gå til innhold

Trenger deres erfaringer:)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg spør dere nok en gang jeg:) Sluttet på pillen rundt 12 august og TR kom 14. Venter på IKM rundt 11 sept. Jeg har prøvd 6 dager med EL tester, men finner den ikke. Har hatt EL slim (ganske sikker) og det stikker i underlivet med lignende mensmurringer til tider. Vertfall disse siste dagene nå. Hva kan dette være? VI har "hoppet av i svingen" denne mnd...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142263682-trenger-deres-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, jeg vet jo det. Men vi skal egentlig ikke bli prøvere før neste mnd. Er litt spennende:)

Ja, EL er vel litt ustabilt etter pilleslutt, men har testet meg når jeg har hatt mensmurringer også. Bruker stavtester fra billigetester...

I tillegg er jeg ganske oppblåst i magen for tiden...

Da kan det nok hende eggløsning er på vei, virker jo sånn på stikkninger du har.. Jeg hadde bare fortsatt å teste jeg, tester sånn midt på dagen siden eggløsningen som oftest er tidlig på morgenen så du ikke misser den:)

Annonse

Kommer inn og kommenterer litt her igjen..

Jeg testet med EL tester nå igjen og man kunne skimte en lyyyys strek. Jeg er nå "plaget" med mye brun utflod og til tider sterke smerter ned mot underlivet.

Kan det være jeg har hatt EL for en stund siden og at dette kommer av graviditet? Venter IKM ca 11.09

Ikke sikkert du har eggløsning første mnd etter p-pilleslutt. Så mest sannsynlig er det vel at mensen er på vei.. En lys strek på el-test gjelder vel uansett ikke som en positiv test siden den skal være minst like sterk som kontrollstreken?

Uansett spennende :-) Lykke til med prøvingen!

Alt med kroppen min tilsier at jeg har hatt EL denne mnd. Og mensen skal jo ikke komme før på en stund. Har hatt dissen "plagene" nå opp mot en uke. Jeg har aldri menssmerter, og det kommer bare litt brun utflod rett før (noen timer) mensen kommer.. Blir ikke klok på dette...

Ja, EL testen kan jo ikke leses som positiv..

Det er såååå spennende! Tenk om jeg hadde blitt gravid allerede før vi hadde planlagt å begynne....:) *drømmer*...

Gleder meg til å bli en del av dette forumet!!

Tusen takk, og nyt graviditeten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...