Gå til innhold

Er ikke bare bare å være over ikm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det er jeg jo vant med. Pleier å gå 1uke over, og på onsdag har jeg gått 1uke over ikm. Gidder ikke sjekke symtomer eller gire meg opp men la det gå sin gang. Men samtidig, hva er det med dere gravide som gjør dere sikre før dere har positiv test om at dere vet at dere er det???:)

Og med dere andre jenter, flere i samme båt som meg som venter på mens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du testet etter EL slik at du er helt sikker på når det var? I så fall er det jo godt mulig du er gravid, da lutealfasen sjeldent er lengre enn 16 dager. Mao ville du da hatt mens om du ikke er gravid. Dersom du ikke er gravid og du går over IKM hver eneste måned har du vel lengre syklus enn du går ut fra. Dette igjen da tiden fra EL til mens er relativ stabil. I så fall har du jo også EL en uke senere også og det kan det jo være greit å finne ut av når man er prøver. Dersom du ikke har testet etter EL ville jeg ha begynt med det for å kartlegge rett tidspunkt.

Men

Skrevet

... jeg håper selvsagt at du er gravid. Lykke til!

Skrevet

Jeg tester ikke etter el, bare lar alt gå sin gang;) men ja, stemmer nok på at syklusen min er på 35 dager ca istede da!

Men tester i helgen om den ikke skulle kommet!:)

Takk uansett da!

Skrevet

Heisann!

Jeg er i samme båt som deg for å si det mildt!

Jeg hadde siste TR 14-16.juli, testet postitiv på EL-test (CB digital) 28.juli, og etter jeg slutta på p-ring i mai har det gått nøyaktig 13 dager fra EL til TR...... helt til nå..... skulle hatt TR ca. 13.aug, men neida... tester bare neg på G-test (billigstrimler, QR og CB) så er ikke gravid heller.

Var en tur hos legen, og han sa at det var helt normalt at man hoppet over 1 syklus av og til spesielt når man nettopp har sluttet på p-piller e.l.

Hvis det gikk 2-3mnd derimot kunne man vurdere tiltak for å forsøke å normalisere syklusen igjen.

Så det er ikke skrevet i sten at man får TR på besøk selv om man har hatt EL tydeligvis...

Nå kan det virke som jeg endelig har hatt EL igjen (og ganske on time selv om TR glimret med sitt fravær), så da krysser jeg fingrene for at der enten fester seg en spire, eller at TR kommer i løpet av de neste 14 dagene! :)

Lykke til!! Krysser fingrene for at TR holder seg unna hos deg, og at du tester positivt til helgen!! :)

Skrevet

Takk takk;) ja, får håpe du er heldig å er gravid da:D har sterk magefølelse på at jeg ikke er det:p så hadde fått sjokk om jeg skulle vært det:p men kom tilbake til denne og si ifra åssen det er med deg;) om tr kommer eller ikke:D

Tvi tvi, håper tr ikke dukker opp på deg heller!

Skrevet

Da kom TR, da får vi håpe på neste mnd. Nå er jeg sikker på når jeg hadde EL, hadde en sterk magefølelse for 2uker siden, og jeg hadde rett. Nå vet jeg at jeg har 35dagers syklus istede for 28 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...