Gå til innhold

blir jo små rar av dette!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man ikke kjenner no sæli liv på en dag! Hun er nesten sånn annen hvær dag nå, er så utrolig irriterende, og selfølgelig tenker jeg det værste hvær gang dette skjer.

Har vært en gang på føden pg av lite liv, men allt var bra, hun har enda go plass og snur seg mye så kan være derfor. Men alikevell, vær snill med mamma å gi litt livstegn når jeg dytter/drikker kald saft osv!! :) er forresteni 27 uker i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant ut at når jeg drakk sukkerbrus til frokost så kjente jeg masse liv!!! Hehe... tok meg bare tre slurker før jeg skulle gå å spise altså, og dermed var det trampoline der inne!

Ja da, sikkert mange som vil si at jeg ikke skal drikke brus til frokost, men jeg spiste frokost etterpå :) var bare så tørst på morran...

Skrevet

Cola funka som bare det her. hehe Brukte å ta å drikke det før vi dro på UL jeg. Fikk skikkelig show da:)

Men disse små er flinke til å snu seg i magen så de bare sparker i vannet. Gjorde jenta mi når jeg var 33 uker på vei. Var iallfall over 30 uker. Mamma blir nervøs men lille datter har det så bra så:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...