Lykkemin Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 når er det vanlig at disse kommer og hva vil det si? er fødsel innen nær fremtid eller hva? har fått disse lett i dag og er bare i uke 33 så ble litt stressa nå om det betyr at fødselen ikke er langt unna..
Lykkemin Skrevet 30. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 30. august 2010 er dette noe man har hver dag eller kommer og går det?
lykkelig med2 gutter Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 eghar hatt d slik i mange uker. kommer nok av at babyen er større og livmoren vokser, for jeg er ikke særlig moden tross uker med murringer...
Flea Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Jeg fikk murringer i uke 37, men jeg følte det hadde sammenheng med bekkenløsning som jeg også fikk samtidig. Kan også være at barnet festet seg i bekkenet ca da. Vanskelig å si. Tror det er store individuelle forskjeller. Uansett driver livmora og strammer seg og trener til fødsel under hele graviditeten, så jeg tror ikke det skulle være noe å stresse over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå