Gå til innhold

Regelmessige, småvonde kynnere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel ganske vanlig som 2.gangs er det ikke, uten at det trenger å bety at fødsel er rett rundt hjørnet? Har hatt det siden tidlig i ettermiddag, men synes d har roet seg litt igjen nå- heldigvis... Men husker jo godt at det var sånn min første fødsel startet; først disse regelmessige, småvonde sammentrekningene i 12-15 timer, så startet de skikkelige riene- 2 uker før termin.

Men som 2.gangs er det vel mer vanlig med "lurerier" og tull, er det ikke?? (håper det, for er bare 37 fullgåtte imorgen, og ikke heeelt klar for fødsel enda...synes baby har det best inni magen ihvertfall en uke til, og jeg har enda mye igjen å gjøre hehe;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også 2.gangs og har masse kynnere... men ikke kynnere som er vonde. Du bør vertfall ver obs på om d er rier og ikke kynnere.. spesielt viss de er regelmessige. fødsel nr 2 bruker vel oftest å gå raskere enn nr 1.

Viss du er i tvil bør du kontakte føden.

Skrevet

Jeg har også hatt dette i snart en uke, er 2 gangs. I kveld har magen vært konstant stram, og har hatt litt vondter i ryggen. Tør ikke håpe på at det er noe på gang enda, ser jo at mange går på ukesvis sånn som dette...

Skrevet

hm, ja man hører jo om mange som går sånn i lang tid.. så for min del tror jeg nok at det bare skyldtes litt for høyt aktivitetsnivå, siden det er roligere igjen nå som jeg sitter i ro og slapper av=) Men synes det høres ganske lovende ut for deg da- hvor lenge til termin?

Skrevet

Jeg hadde regelmessige kynnere for et par uker tilbake. Kom med 5 minutters mellomrom i liggende tilstand. Siden jeg var i uke 28 ringte jeg føden etter et par timer og fikk komme inn. Kynnerne ble utløst av en urinveisinfeksjon, og penicilin var nødvendig for å stanse dem. Fikk streng beskjed om å holde meg i ro for å holde kynnerne nede da de faktisk kan medføre rier! Et tips jeg fikk for å dempe kynnerne når de blir for plagsomme er å ta paracet! Har ikke testet det, men passer på å ha tilgjengelig!

Skrevet

Jeg er 38 uker i morgen så begynner å bli klar. Kan godt gå et par uker til, men da helst uten disse vondtene, blir litt smårar av dem...

Jeg tok paracet i går fordi jeg hadde tannverk, men de funka ikke på kynnerne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...