Sannellerslik? Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Er såååå hoven nedentil... har liksom en "klomp" på høgre siden... er d normalt?? er d åreknuter? synst d er så ubehagelig.. kjenner godt att d "sprenger" på viss jeg foreks har vært på jobb... hadde ikke slik i d hele tatt sist jeg gikk gravid.
ev@drian Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Er iblant ganske hoven der nede jeg og, særlig etter sex...da kan jeg ikke reise meg opp før det har gitt seg litt, for da gjør det så utrolig vondt (sprenger, som du sier). Den klumpen kan kanskje være et inngrodd hår? Jeg får ofte det (sånn ellers også), men kanskje det er lettere å få det nå, vet ikke.. Men tror åreknuter er mer vanlig "bakover" - hemorider altså. Men jeg vil kanskje tro det er inngrodd hår. Men ja, den sprengingen og hovenheten der nede er IKKE spesielt behagelig nei! Prøv og sett deg med bena opp evt. legg deg ned litt - det hjelper for meg.
mamma til 3:) Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Ja kjenner det spes etter sex og etter jeg har tissa kjenner jeg at jeg er hoven. Er jo ekstra mye blod i omløp i kroppen, så har antatt det er derfor:)
indigo25 Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Har kjent antydninger til det lenge, men har blitt verre hos meg i går og i dag. Er skikkelig hoven på en måte inni skjeden på venstre side og kjenner smerte helt bak i rompa på den siden. Kikket med speil og så ingen åreknute, men var veldig rød. Tror det er vanlig, men er jammen ikke sikker..har ikke UVI eller sopp heller. Noen som vet om det kan være noe behandling som hjelper? Vondt å gå... Gleder meg til å få tilbake kroppen min, synes underlivet har forandret seg- føler meg lite sexy..
ev@drian Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Er nok bare ekstra mye blod ja, så det er nok ikke noe å gjøre med dessverre. Og ja, underlivet kan bli litt merkelig sånn mot slutten, utflod osv er også ganske vanlig. Kjipe greier. Men sånn er det bare Snart normal igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå