Gå til innhold

Da har jeg sett knøttet :-)

Anbefalte innlegg

Har vært til 1. ultralyd i dag. Er nå 7+4 og var veeeldig nervøs før jeg fikk komme inn. Fikk ikke til å se noe ved innvendig ultralyd, for fosteret lå ganske langt opp og muskelknuten var i veien. Kom ikke til. Prøvde utvendig, og fant et lite foster på 6.6mm:-) Gynekologen sa hun sjelden hadde sett fosteret fra utsiden når man var kommet så kort. Fikk ikke sett om hjertet banket siden det ble så lite på skjermen. Gikk ikke an å forstørre bildet ved utvendig ul. Skal derfor tilbake om 2 uker for å se om vi kan se hjertet da. Skal også tilbake om 4-5 uker for å sjekke muskelknuten. Så jeg blir tett oppfulgt, og det er supert!! Alt så heldigvis helt normalt ut, og det var ingen grunn til bekymring. Hun prøvde en gang til med innvendig ul, men fant det ikke da heller. Så hun lurte på om jeg ville se en gang til med utvendig, og det ville jeg selvfølgelig:-)

Ellers er jeg i fin form. Har ikke vært særlig kvalm. Kun et par dager med litt kvalme i forrige uke, og litt ulming noen ganger. Springer på do hele tiden!!! Er 100 % sykemeldt, strikker og koser meg. Gleder meg veldig til å begynne å strikke og hekle vogntepper og babyklær. Skal vente i hvertfall 2 uker til med det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142262608-da-har-jeg-sett-kn%C3%B8ttet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...